snimanje druge sezone serije metropolitanci
hrt
27.9.2024., 07:18
PRIKAZIVANJE SE OČEKUJE POČETKOM PROLJEĆA 2025.

Snima se druga sezona HRT-ove dramske serije “Metropolitanci”

Glavna tema bit će zbrinjavanje otpada, tj. mogućnost izgradnje kompostane

Produkcijska kuća Ring produkcija prošle je nedjelje u Zagrebu za potrebe HRT-a počela snimanje druge sezone dramske serije “Metropolitanci”, čije se prikazivanje očekuje tijekom proljeća 2025. Snimanje je počelo u zagrebačkom prigradskom naselju Podbrežje, koje ponovo za potrebe serije glumi fiktivni Vrtovec, u kojemu se zbivala radnja prve sezone i u kojem smo upoznali likove inspirirane zagrebačkim potresom. Većinu glavnih likova prve sezone (uz nekoliko novih) pratit ćemo i u novoj sezoni. U glavnim ulogama i dalje nastupaju: Rene Bitorajac, Dijana Vidušin, Dejan Aćimović, Linda Begonja, Nataša Janjić, Ksenija Marinković, Barbara Nola, Ljubica Jović, Judita Franković, Vicko Bilandžić, Franjo Kuhar, Filip Juričić, Sanja Marin, Dušan Bućan, Siniša Popović, Goran Grgić, Roko Sikavica, Filip Detelić i Bernard Tomić. Serija će se u Zagrebu i okolici snimati do početka prosinca, a urednik za HRT je Mislav Brumec.

snimanje druge sezone serije metropolitanciDejan Aćimović, Igor Šeregi i Rene Bitorajac

Dejan Aćimović, Igor Šeregi i Rene Bitorajac

hrt

Nakon aktualnih tema prve sezone (zagrebački potres, pandemija COVID-19) i druga sezona kao pozadinu radnje bira važnu temu (ali u ležernom tonu) - zbrinjavanje otpada u velikom gradu, odnosno dileme stanovnika Vrtovca suočenih s mogućnošću izgradnje kompostane u vlastitom susjedstvu.

- Život u Vrtovcu ide dalje, zbivaju se svakakvi novi zapleti, stanari Zagreba prepoznat će sve elemente radnje u ovoj sezoni jer to su stvari koje svi preživljavamo posljednjih godina. Bavit ćemo se zbrinjavanjem otpada, to je glavni zaplet ove sezone. Bavit ćemo se i izgradnjom kompostane koju je Grad isplanirao upravo u Vrtovcu, i to će podijeliti stanovnike. Glavna tema bit će NIMBY (Not In My Back Yard - ne u mom susjedstvu/dvorištu) - otkriva Dario Vince, kreator serije, producent i scenarist.

Redatelj serije i u drugoj je sezoni Igor Šeregi.

- U ovoj prvoj sceni, koja je ujedno i prva scena serije, imali smo više od dvadesetero glumaca i sve je prošlo glatko, kao da nismo ni stali sa snimanjem prve sezone. Uigrani smo, glumci su odlični, a i vrijeme nas je poslužilo - rekao je Šeregi.

Renea Bitorajca ponovo ćemo gledati u ulozi zubara Petra Galića.

- Što se tiče mene i moje uloge, frizura je postojana, brada je možda malo jača, no u drugoj sezoni malo sam više otišao iz svoje ordinacije u političke vode i time će biti zanimljivije - rekao je.

Dejan Aćimović vraća se kao Josip Pavić.