Predstavljena Aprilia SR GT 400: Pravila postoje, ali kako bi se mijenjala

Aprilia SR GT 400

APRILIA
9.12.2025., 15:18
NOVI DVOKOTAČ

Predstavljena Aprilia SR GT 400: Pravila postoje, ali kako bi se mijenjala

Aprilia primjenjuje motociklističku stručnost na skuter - agilan, reaktivan i stabilan zahvaljujući snazi od 36 KS

Iako su nam topli dani naizgled daleko, upravo je ovo vrijeme idealno za upoznavanje s novim dvokotačima. Zima i njezini kratki, mirni dani idelni su za razmišljanje i analiziranje kako bi se proljeće dočekalo spremno, s jasnom idejom o nabavi novog dvokotača. Svjesni su toga i u Apriliji, stoga su upravo za ove jesenske dane odučili predstaviti svoj debi u segmentu GT skutera srednjeg segmenta. I ovaj put mijenjajući sva pravila - kao što je to i inače slučaj s njima. Aprilia SR GT 400 je crossover koji u svijet skutera donosi filozofiju dizajna, inovaciju i motociklističko iskustvo koji su Apriliju učinili ikonom na cesti i izvan nje.

Aprilia SR GT 400 predstavlja performanse i pustolovinu. U prometu je okretan i upravljiv, u kombiniranim uvjetima je reaktivan, a pri velikim brzinama stabilan. Kada ponestane asfalta, ne posustaje. Novi SR GT 400 ne prihvaća polovična rješenja, s ciljem da bude mjerilo svog segmenta zbog stila i tehnologije, kao i svega što svaki motociklist traži od dvokotača: uzbuđenje, zabavu i užitak u vožnji.

Predstavljena Aprilia SR GT 400: Pravila postoje, ali kako bi se mijenjala

Aprilia SR GT 400

APRILIA

Aprilia SR GT 400 kombinira precizno izrađenu šasiju, dizajniranu od stručnjaka koji su izgradili izvanredne motocikle koji dominiraju i na asfaltu i izvan njega, te cijeli niz tehnološke opreme sa snažnim 400 cm³, 4-ventilskim, tekućinom hlađenim jednocilindričnim agregatom koji se može pohvaliti snagom od 36 KS. Težak samo 186 kg s tekućinama, SR GT 400 je na vrhu svoje klase po omjeru snage i težine.

Aprilijin dizajnerski centar inspiraciju za oblik SR GT 400 crpio je iz Aprilia sportskih motocikala i svijeta off-road vožnje. Rezultat je zapanjujući skuter snažne osobnosti koji izražava pravu dinamičnost, zahvaljujući svom dotjeranom, oštrom oklopu koji podsjeća na enduro motocikle, gdje je svaki detalj bez određene funkcije eliminiran.

SR GT 400 ističe se minimalističkim dizajnom koji ostavlja snažan prvi dojam. Prednjim dijelom dominira trodijelni LED svjetlosni sklop, prepoznatljiva značajka Aprilia sportskih motocikala. Vjetrobran se uzdiže i sužava okomito u čistom off-road stilu, nudeći izvrsnu zaštitu i mogućnost podešavanja u pet položaja.

Predstavljena Aprilia SR GT 400: Pravila postoje, ali kako bi se mijenjala

Aprilia SR GT 400

APRILIA

SAVRŠENO ZA OFF-ROAD VOŽNJU

Elektronička oprema na SR GT 400 nastavlja Aprilijinu tradiciju te je dizajnirana i izrađena kako bi naglasila užitak u vožnji uz maksimalnu sigurnost. ATC (Aprilia Traction Control) sustav može se podesiti na dvije razine intervencije, a može se i deaktivirati, čak i tijekom vožnje. Kočni sustav podržava Bosch dvo kanalni ABS s dva načina rada, na oba kotača ili samo na prednjem. ABS se može deaktivirati na stražnjem kotaču ili vozač može odabrati da ga deaktivira svaki put kada se odabere razina ATC OFF. To pruža savršenu postavku za off-road vožnju: kontrola proklizavanja deaktivirana, a ABS aktivan samo na prednjem kotaču. U najkraćim crtama. Da se ima o čemu razmišljati u zimskim danima. Kako bi se s “promjenom sata” lakše donijelo odluku.

SR GT 400 je 100 posto Aprilia: okvir i šasija dizajnirani su i proizvedeni prema najvišim standardima, pružajući precizne dinamičke performanse i veći osjećaj sigurnosti i kontrole bez obzira na uvjete vožnje.

Dvostruki cjevasti okvir, izrađen od potpuno novih iznimno čvrstih čeličnih cijevi, dizajniran je motociklističkim pristupom. Fino podešavajući dizajn i presjek cijevi, Aprilijini tehničari uspjeli su postići izuzetno visoku krutost, povećavajući preciznost vožnje, osjećaj prednjeg dijela i stabilnost. To je omogućilo još jedan radikalan izbor: smanjeni kut glave upravljača koji smanjuje predtrag prednjeg kotača, za maksimalnu upravljivost. To rezultira sigurnom i ugodnom vožnjom, zahvaljujući savršenoj ravnoteži između agilnosti i stabilnosti.

Predstavljena Aprilia SR GT 400: Pravila postoje, ali kako bi se mijenjala

Aprilia SR GT 400

APRILIA

Ovjes je također inspiriran motociklističkim svijetom: prednji ovjes opremljen je preokrenutom vilicom s dvostrukom krunom od 41 mm i pristojnih 120 mm hoda. Tijekom testiranja razvijena je specifična kalibracija kako bi se osigurala savršena potpora za sportsku vožnju, nudeći udobnost i dobru apsorpciju neravnina čak i na najgrubljim cestama.

Još jedan ključni cilj ovog projekta bio je smanjenje težine: okvir, agregat, nadgradnja i aluminijski naplatci novog dizajna s pet fino suženih razdvojenih krakova, doprinose ukupnoj težini od samo 186 kg spreman za vožnju što rezultira rekordnim omjerom snage i težine za kategoriju od približno 7 kg po kW. To se također pozitivno odražava na ubrzanje, koje je među najboljima u svojoj klasi, s vremenom od 5 sekundi od 0 do 60 metara.

UDOBNOST I SPORTSKI DUH

Vožnja skutera Aprilia SR GT 400 pravo je uzbuđenje: reaktivan i živahan pri kretanju, agilan i lako upravljiv u prometu i na zavojitim cestama te stabilan pri većim brzinama. Nadalje, uvijek je spreman za izlazak s asfalta, kako bi dosegao manje prometna mjesta na manje prometnim rutama. Udobnost i sportski duh idu ruku pod ruku na Apriliji SR GT 400: položaj vožnje je udoban i opušten, idealan za svladavanje čak i najvećih udaljenosti. Unatoč razmaku od tla od 190 mm, visina sjedala ograničena je na 820 mm, tako da svi vozači mogu čvrsto držati noge na tlu kad god im je potrebno.