Bugatti Tourbillon nastaje na Rimac kampusu u Hrvatskoj
U Svetoj Nedelji nastaju prototipovi i testira se najnaprednija tehnologija
Svaki Bugatti pažljivo je uravnotežena kompozicija u kojoj su dizajn, performanse i inovacije pomno usklađeni kako bi stvorili nešto veće od zbroja svojih dijelova. U modelu Tourbillon ovaj pristup doveden je dalje nego ikad prije. Deveta epizoda dokumentarne serije "Bugatti: Novo doba", sada dostupna na YouTubeu, istražuje arhitekturu ovog hiperautomobila. To nije samo priča o inženjerstvu već i o promišljenoj arhitekturi i aerodinamičkoj namjeri, gdje svaki element ima svoju ulogu u postizanju izvanrednih performansi Tourbillona.
Posljednje dvije epizode snimljene su na Rimac kampusu u Svetoj Nedjelji, gdje se razvijaju svi Bugatti Rimac automobili, modeli obaju brenda. Upravo ondje nastaju prototipovi, proizvode se ključne komponente za serijsku proizvodnju i testira se najnaprednija tehnologija današnjice.
Bugatti Tourbillon predstavlja novu eru u automobilskoj industriji, koja spaja ekstremne performanse, inovativnu hibridnu arhitekturu i vrhunski dizajn. Iako se završna montaža odvija u Molsheimu u Francuskoj, razvoj Tourbillona nalazi se upravo u Hrvatskoj.
U središtu novog modela je potpuno novi koncept pogonskog sklopa. Legendarni W16 motor zamijenjen je kompaktnijom konfiguracijom s V16 motorom pod kutom, dva prednja elektromotora, baterijom i mjenjačem smještenim straga. Time se prvi put u Bugattijevu vozilu prednja i stražnja osovina ne povezuju mehanički, što omogućuje neovisno upravljanje i povećava ukupnu učinkovitost.
Zahvaljujući ovoj arhitekturi Tourbillon je dobio najduži stražnji difuzor u povijesti brenda, dvostruko duži od onoga u Chironu. Osim što osigurava izniman potisak uz minimalan otpor zraka, difuzor služi i kao strukturirani apsorber sudara, zamjenjujući klasični čelični odbojnik i otvarajući prostor za aerodinamički savršen dizajn stražnjeg kraja. Još jedna svjetska premijera su 3D printani ovjesni elementi optimizirani s pomoću umjetne inteligencije, prvi takve vrste. Izrađeni u obliku krila, lagani su, izuzetno čvrsti i aktivno pridonose aerodinamičkim performansama.