Glas Slavonije

Suzuki GSX-8S

Željko Karalić

Suzuki V-Strom 1050

Željko Karalić

Suzuki V-Strom 1050

Željko Karalić

Suzuki GSX-8S

Željko Karalić

Suzuki GSX-8S

Željko Karalić

Suzuki V-Strom 1050

Željko Karalić

Suzuki GSX-8S

Željko Karalić

Suzuki GSX-8S

Željko Karalić
Suzuki GSX-8S

Suzuki GSX-8S

Željko Karalić
8.4.2025., 07:10
Željko Karalić
Jurilice V-Strom 1050, GSX-S1000 GX i GSX-8S

Suzukijevi motocikli za uživanje na vjetru

Moto Road Show nastavlja se ovog tjedna jer je zbog kišnog (ne)vremena trebalo biti pravi sretnik da se “ubode” suh asfalt

Aktivno smo sudjelovali u Suzuki Moto Road Showu u Osijeku, koji se nastavlja do nedjelje. Na raspolaganju za kraću vožnju bilo je pet modela, od kojih smo dva već vozili. Od preostala tri prvi na redu je bio karizmatični model V-Strom 1050. Inačica s alukotačima od 19 inča naprijed i 17 straga više je namijenjena za cestovnu uporabu i ugodna putovanja.

Provjereni dvocilindrični pogonski agregat u V-rasporedu odlikuje se visokim okretnim momentom, ravnomjernim razvojem snage i poslušnom geometrijom okvira, koja spremno reagira na poticaj na upravljaču. Izgleda da je recept bio omjer 1037 ccm, 100 Nm i 107 KS koji "pali" kod većine dvocilindričnih pogonskih strojeva. Vrlo dobro usklađene karakteristike motora i mjenjača osiguravaju snažan potisak već iz niskih okretaja, a snaga se razvija linearno, s tim da pred crveno područje polako posustaje. Zapravo, ovakav motocikl se ne vozi na takav način jer sve što treba odradi se na srednjim okretajima. Kočnica ima jasnu i vrlo naglašenu točku kočenja, pa je doziranje precizno i osjećaj na ručici kočnice je odličan.

GSX-S1000 GX

Visok položaj sjedala od tla poziva na oprez kod manevriranja u mjestu, ali kad se krene, V-Strom se vozi vrlo lako i jednostavno. Od 2023. godine dorađen je TFT displej, koji je puno jasniji i čitljiviji. Naravno, ugađanje parametara vožnje (mape motora, reakcija kontrole trakcije i ABS-a) omogućeno je jednostavnim prekidačem na lijevoj strani upravljača. Ne bi bilo naodmet da tvornica isporučuje viši i širi vjetrobran koji bi posebno bolje zaštitio visoke vozače, ali i proizvođači aftermarket opreme trebaju nešto zaraditi.

Sljedeći kandidat za probnu vožnju bio je GSX-S1000 GX. Iako se lako zbuniti nemaštovitim signaturama modela, ovo GX označava crossover, modeli koji su postali hibrid sportskog i turističkog motocikla. To je prvi Suzukijev motocikl s poluaktivnim ovjesom koji polako postaje standard za ovu kategoriju dvokotača. U njemu je provjereni K-5 stroj sa 152 KS i težinom od 232 kg. U vožnji je osjećaj izuzetan, ali za razliku od V-Stroma zahtijeva nešto više okretaje (moment kod GX-a je 106 Nm) i tada postaje poput lokomotive.

GSX-8S

Na zavojitoj cesti pravo je uživanje izmjena smjerova za koju ne treba gotovo nikakav trud. Motocikl ide za pogledom, a brzi izlasci iz zavoja bildaju samopouzdanje.

Za individualno ugađanja ovjesa, mape motora, TCS-a i ABS-a nije bilo vremena, a prednja kočnica nije davala osjećaj preciznog "brake pointa", što nikako ne dovodi u pitanje snagu kočenja. Ipak je Brembo dobavljač kočne opreme. Vozačevo i suvozačevo sjedalo je tvrđe podstavljeno, ali udobno te je primjerene veličine. Položaj je uspravan i opuštajući te je zamisliva ugodna duža turneja u paru ili solo. Zaštita od vjetra bolja je nego na V-Stromu, ali za podizanje vjetrobrana potreban je alat, malo vremena i dobre volje. Nešto vremena ostalo je i za posljednji u trilingu motora od 800 ccm. Naked pod nazivom GSX-8S karakterno se ne razlikuje od svoje braće 8R i V-Strom 800. Vrlo živahan agregat, odlične kočnice i lako upravljanje odlikuje trio "osamstotica", a samo osobni ukus i preferencije su presudne za odabir. Doduše na 8S-u se sjedi uspravnije, ali je tijelo izloženije zbog manjka bilo kakve vjetrozaštite.

LEGENDARNI DR-Z4

Za ovu godinu jedini novitet je legendarni DR-Z4 u supermoto i terenskoj varijanti. Ako je imalo zadržao karakteristike svojeg prethodnika, to će jamčiti obilje zabave. Čekamo testni primjerak. Prema neslužbenim informacijama krajem ove godine Suzuki bi trebao predstaviti sedam novih modela, što motocikala, što skutera. Ako je netko avanturističkog duha, na raspolaganju je inačica DL, koja ima 19-inčni prednji kotač sa žbicama, ali smo vrlo skeptični da za off-road vožnju imate pod sobom motocikl od preko 250 kg.

#Motocikl#Suzuki
Povezani članci
Suzuki S-Cross
“Ljubitelji druženja vlasnika Suzuki vozila”
Ljubitelji Suzukija u Istri
Osijek, 14. 03. 2025., Sportski aerodrom, Suzuki, 8R 800 ccm, Željko Karalić - vozač, testSNIMIO BRUNO JOBST
Suzuki
/Galerija/ Motociklistički blizanci različitog lica, ali i karaktera
Ilustracija motocikli
Motocikli i mopedi
Svaki treći poginuli u 2024. bio na dva kotača
×