




Hyundai Inster
/Galerija/ Inster, Hyundaijev gradski odgovor na A-konkurenciju
Inster pokreću motori snage 96 i 114 "konja", doseg s jednim punjenjem je 327, odnosno 370 km
Prošlog je tjedna u Zagrebu predstavljen najnoviji član Hyundai električne obitelji - Inster. Premijerni događaj okupio je brojne zaljubljenike u inovativnu mobilnost te predstavnike medija i automobilske industrije, koji su iz prve ruke imali priliku iskusiti kako Inster kombinira naprednu tehnologiju, futuristički dizajn i korisnički orijentiranu funkcionalnost. Riječ je o automobilu A-segmenta, dakle prvenstveno namijenjenom za gradsku vožnju.
Hyundai je novim modelom proširio svoju ponudu električnih vozila, predstavivši ekološki prihvatljiv i ekonomičan model potpuno prilagođen potrebama modernih urbanih vozača. Doseg do 370 kilometara, mogućnost brzog punjenja od 10 do 80 posto u samo 30 minuta i inovativna rješenja sigurnosti svrstavaju ga u vrh klase. Dizajnerski koncept Instera naglašava njegovu povezanost s urbanim životnim stilom, zadržavajući istovremeno prepoznatljivu SUV siluetu. Eksterijer je inspiriran futurističkim, no nenametljivim estetskim detaljima poput karakterističnih Hyundai pikseliziranih LED svjetala, a interijer donosi pametna modularna rješenja i naglašenu prostranost.
Dolazi s jasnom vizijom - učiniti električnu mobilnost dostupnijom i prilagođenijom modernim vozačima. Kompaktan dizajn, inteligentna tehnološka rješenja i agilnost u gradskoj vožnji čine ga idealnim za svakodnevna putovanja, a napredna tehnologija baterije omogućuje autonomiju koja seže i izvan gradskih granica. Inster dolazi s motorima snage 96 i 114 KS, a s obzirom na to da su mu baterije slične, 42 i 49 kWh, doseg mu je s jednim punjenjem 327, odnosno spomenutih 370 kilometara. Slabiji model, s baterijom od 42 kWh, ima elektromotor koji pruža 71,1 kW (97 KS), a onaj od 49 kWh ima elektromotor od 84,5 kW (115 KS). Obje verzije nude 147 Nm okretnog momenta. Krajnja brzina za slabiju verziju je 140 km/h, a jača verzija može pojuriti do 150 km/h. Što se tiče ubrzanja, slabija verzija do stotke stiže za 11,7 sekundi, a jača za 10,6 sekundi. Pogon je na prednja dva kotača.
Prava gradska ikona ima duljinu od 3825 milimetara, širina joj je 1610 mm, visina 1575 mm, a međuosovinski razmak 2580 mm. Težinom, unatoč malim dimenzijama, doseže nemalih 1380 kilograma, no razlog tomu je baterija. Mjesta ima za četiri putnika, što je sasvim dovoljno s obzirom na to da se pet putnika u automobilu vozi u zanemarivom postotku.
- Hyundai neprestano pomiče granice u razvoju električne mobilnosti, a ovaj model još je jedan važan korak prema stvaranju pristupačnih, tehnološki naprednih vozila za suvremene vozače - izjavio je Domagoj Burić, menadžer Hyundaia Hrvatska. U cijelu se priču uklapaju i cijene - bazna je nešto niža od 24 tisuće eura, što je za električni automobil sasvim korektan iznos. Najopremljeniji model nešto je jeftiniji, od 30.000 eura.