Žuti crossover, pravi miks zabave i udobnosti
Osim žutom bojom ovaj crossover ističe se i prepoznatljivim dizajnom, a odličan mu je i audiosustav. Pravi gradski igrač
Nissan Juke se na tržištu pojavio 2010. godine, i odmah je privukao pozornost svojim neobičnim izgledom. Druga generacija je predstavljena 2019., a prošle godine u veljači Nissan je predstavio osvježeni Juke, najvidljivije promjene bile su u unutrašnjosti. Redizajnirana je središnja konzola i instrumentna ploča, a u unutrašnjosti su i novi materijali i obloge te su osvježene oprema i završna obrada. I vraćena je žuta boja, koja je pojačana kontrastom s crnim krovom, retrovizorima na kotačima, umetcima u lukovima kotača, rešetkom hladnjaka te A i B stupovima.
Na sedmodnevni test došao nam je Nissan Juke N-Sport 1.6 143 HEV. Iz Nissana vole poručiti kako je izgled Jukea inspiriran beach buggyjima. S bočne strane odmah se vidi kako je riječ o crossoveru, a zgodan detalj je i zaštitna plastika oko kotača (19-inčni crni naplatci).
Što se tiče prtljažnog prostora, obujam Jukea je solidnih 354 litre, što je nešto manje od prosjeka klase, i to jer je riječ o hibridnom modelu. Da je samo benzinski pogon, prtljažnik bi narastao do 422 litre. Ipak, Juke je prostraniji od prethodnika. Dodatni plus je poveći prostor za pohranu stvari ispred suvozača, čak 7,8 litara. Žuta boja dominira i u unutrašnjosti. Vozač ispred sebe ima 12,3-inčni display na kojem se projiciraju razne informacije koje će vam biti od velike koristi tijekom vožnje. Istih je dimnzija i glavni ekran. Na središnjem dijelu između brojčanika vozač može pregledavati upute navigacijskog sustava, uključujući karte, kao i podatke o potrošnji goriva, ekološkoj vožnji, tlaku u gumama i druge ključne informacije. Komande za upravljanje zaslonom smještene su na praktičnom mjestu na upravljaču.
Audiofili će doći na svoje s testnim Jukeom. Za to je zaslužan inovativan BOSE Personal Plus audi sustav s UltraNearfield zvučnicima ugrađenim i u naslone za glavu vozača i suvozača. K tomu, cijeli audiosustav podrazumijeva ukupno osam zvučnika (360 sound) raspoređenih po kabini. Kada se zvuk malo pojača, kao da ste na koncertu!
Onaj dio koji je dobro napravljen jest što se klima regulira kotačićima, a ne na dodir. Kotačić je pravi odabir!
Što se tiče motorizacije testnog modela, to je samopunjivi hibrid (bateriju puni tijekom vožnje) sa 143 KS. Kreće u tišini, a kada zapnete u gradskoj gužvi, većinu vožnje odradit će na baterije. To znači štednja, pa u papirima stoji da je potrošnja 4,9 litara na 100 km. Kod nas je to ipak bilo nešto više, s obzirom da ga nismo štedjeli na autocesti, ali ni po gradskim ulicama, ukupno oko šest litara. Što se tiče voznih svojstava, Juke nas je oduševio. Mali minus mu je što je stražnje staklo maleno, pa vidljivost nije baš idealna ako, kada "idete u rikverc", gledate preko ramena. No Juke to nadomješta izvrsnom stražnjom kamerom.
Što se tiče cijene, Juke kreće s benzinskim modelom 1.0 DIG-T 117 (114) Acenta sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, od 23.831 eura, a hibridna verzija kreće s modelom 1.6 143 HIBRID Acenta s automatskim hibridnim Multi-mode mjenjačem od 29.037 eura. Testni Nissan Juke 1.6 143 HIBRID N-Sport s automatskim hibridnim Multi-mode mjenjačem, s opcijom dvobojne karoserije, koja je bez doplate, stoji 35.478 eura. n