Veliki igrači žele zaboraviti prošlu godinu
BMW je u 2024. prodao manje automobila, nadovezavši se na slabije rezultate domaćih konkurenata na kineskom tržištu. Lani je prodao 2.450.804 automobila, četiri posto manje nego u prethodnoj godini. Smanjene isporuke pripisuju posustalom gospodarskom rastu u Kini, ali i slaboj potražnji u matičnoj Njemačkoj. Na kineskom tržištu BMW-ova je prodaja potonula za čak 13,4 posto, a u Njemačkoj za 5,3 posto. Svijetla točka bio je segment električnih vozila, s prodana ukupno 426.594 automobila, 13,5 posto više nego u 2023. godini.
Mercedes-Benz je pak lani prodao 2,39 milijuna automobila i kombija, četiri posto manje nego u 2023. Prodaja automobila u Kini pala mu je za sedam posto, unatoč oporavku u četvrtom tromjesečju. Kina je najvažnije tržište za sve vodeće njemačke proizvođače automobila, ali probleme im u posljednje vrijeme zadaje žestoka domaća konkurencija. H n