/Foto/ Fastback crossover za zabavnu vožnju, udoban je i moderan
Ovo je automobil koji se podjednako dobro snalazi i u gradu i na otvorenom
Nakon električnog Citroëna ë-C4 X na testu smo imali i benzinca - Citroën C4 X, pravi moderni fastback crossover model. Ono što odmah upada u oči je prepoznatljivi jedinstveni i elegantan dizajn. Ovo je automobil koji se podjednako dobro snalazi i u gradu, ali i na otvorenim cestama. Konkretno, testirali smo model Citroën C4 X Max PureTech 130 S&S EAT8.
Visoki vodoravni poklopac motora isprekidan je konkavnim udubljenjima, a kromirani Citroën potpis proteže se cijelom širinom karoserije automobila. Svjetlosna tehnologija Citroën LED Vision, osim što pruža maksimalnu vidljivost, ona pojačava viokotehnološki DNK vozila. Duljinom od 4,6 metara, C4 X savršeno se uklapa u Citroën ponudu vozila između C5 X i C4. Njihov međuosovinski razmak od 2,6 metara identičan je modelu C4 X.
U unutrašnjosti široka i udobna Advenced Comfort sjedala opremljena su posebnom ojačanom pjenom od 15 mm i pružaju jedinstvenu kombinaciju vizualne, posturalne i dinamičke udobnosti. Dobro je što se i stražnja sjedala mogu grijati, a vozač i suvozač imaju još dodatnu pogodnost - masažu leđa. Što se tiče prtljažnog prostora, tu je iznimno veliki prtljažnik od 510 litara. Tu je i dodatni prostor ispod podnice prtljažnika.
C4 X opremljen je sa do četiri USB utičnice za jednostavno punjenje telefona ili tableta – dvije u donjoj središnjoj konzoli i dvije u stražnjem dijelu središnje konzole za lak pristup putnicima na stražnjim sjedalima. U svakom slučaju ugrađene su po jedna USB utičnica tipa A i jedna USB tip C.
Trocilindrični turbobenzinac PureTech 130 obujma 1,2l s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem snage 131 KS (96 kW) s najvećim okretnim momentom od 230 Nm pri 1.750 okr./min je jača varijanta benzinca, onu koju smo mi imali na testu. Maksimalna brzina koju C4 X može dostići s ovim motorom je 200 km/h, a do "stotke" će ubrzati za 9,4 sekundi. Te su brojke nešto drukčije kod slabijeg motora, a iznose 184 km/h za nazivnu maksimalnu brzinu i 11,3 sekunde za ubrzanje od 0 do 100 km/h. U svakom slučaju jako dobar auto.