Kineski će vozači u mirovinu sa 63
Kina će produljiti dobnu granicu na vozačkim dozvolama za vozače srednjih i velikih autobusa kao i kamiona, u sklopu borbe s izazovima koje donosi starenje stanovništva, pad stope nataliteta i sve manji broj radnika. Zadržavanje starijih vozača privremeno će biti ključno za održavanje stabilnosti u kineskom golemom prometnom sustavu jer sektor planira uvoditi sve više autonomnih vozila.
Prije nešto više od deset godina muški vozači mogli su u mirovinu sa 55 godina, zbog zdravstvenih razlog i zbog brige za radnu sigurnost. No od iduće godine maksimalna dob u kojoj osoba može podnijeti zahtjev za dozvolu za vožnju i upravljanje srednjim ili velikim autobusima, kao i kamionima, povisit će se sa 60 na 63 godine. Vozači stariji od 63 godine također će moći još tri godine voziti, pod uvjetom da prođu liječničke preglede. Muškarci će ići u mirovinu sa 63 umjesto sa 60. Žene koje rade u uredima ići će u mirovinu s 58 umjesto s 55 godina, a radnice će odlaziti u mirovinu s 55 umjesto s 50. Dob za odlazak u mirovinu u Kini trenutno je među najnižima u svijetu.