Citroen C3 kreće izravno u bitku s Daciom Sandero
Najnovija generacija Citroena C3 u Hrvatskoj stoji od 15,9 do 20 tisuća eura
Iako takvo što nismo baš spremni primijetiti, došla su vremena kad se sasvim dobar automobil koji će zadovoljiti većinu potreba prosječne hrvatske obitelji može kupiti za desetak prosječnih hrvatskih plaća iz bogatijih sredina. Da, baš tako, jer ovih dana predstavljena četvrta generacija jako popularnog Citroenova C3 izišla je s baznom cijenom od 15.990 eura.
C3 se inače u 22 godine, koliko se nalazi na globalnom, i hrvatskom dakako, tržištu, prodao u 5,6 milijuna primjeraka, što ga unutar B-segmenta stavlja na poprilično visoku poziciju. Novi Citroen C3 je, istina, već poznati model u električnoj izvedbi, no kako se taj izvor energije još uvijek ne prepoznaje - veliki je razlog i u cijeni, kao neka posebno tražena "roba" - čekalo se da stigne njegova klasična, benzinska inačica. I stigla je u 1,2-litrenom PureTech izdanju snage 100 KS i s 205 Nm okretnog momenta, kao i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Novi Citroën C3 doseže 401 centiometar u duljinu, širok je 176 cm, ali je zato velikih 10 cm viši od prethodnika, tako da sa 157 cm visine ostavlja dojam blizak onom koji imamo kod crossovera. Nudi se u tri razine opreme - you, plus i max. Istaknuli smo cijenu kao dobru, no mora se znati da u toj verziji i oprema nema neke posebitosti. Tu su 16-colni čelični naplatci, crne obloge blatobrana, šest zračnih jastuka. Krene li se nešto više, sa stražnjim parking senzorima, klima-uređajem, LED svjetlima i head-up zaslonom - cijena od 16.490 eura i dalje je dobra.
Plus je paket opreme najbliži današnjim navikama i očekivanjima. Naplatci su 17-inčni, dobar audiosustav i 10,25-inčni zaslon, dvobojna karoserija, bolja sjedala te upravljač presvučen kožom, kao i još nekoliko efektnih ukrasa karoserije, a tada se sve penje na 17.900 eura, što je i dalje, promatramo li konkurenciju, jako dobro, kao i to da se za 20 tisuća dobiva - sve: 17-colne alu-naplatke, 3D LED stražnja svjetla, automatsku klimu te kameru za vožnju unatrag.
Zbog svega navedenog, a najviše zbog cijene, C3 krenuo je u napad na Daciu Sandero.