Toyota otvara megačvorište u Češkoj za nove automobile
Toyota je investirala 17 milijuna eura u svoje prvo logističko megačvorište u Kolinu u Češkoj, čime jača poslovnu prisutnost u srednjoj Europi. To čvorište opsluživat će Njemačku, Austriju, Češku, Slovačku, Mađarsku i Poljsku, skraćujući vrijeme čekanja vozila za kupce Toyote i Lexusa. Novi objekt povezan je željeznicom s nekoliko Toyotinih europskih tvornica automobila, što znatno smanjuje emisiju CO2 iz logističkih procesa. Čvorište je najveći Toyotin objekt takve vrste u Europi, s kapacitetom obrade do 350.000 vozila godišnje.
- Naša investicija od 17 milijuna eura u megačvorište u Kolinu odražava Toyotinu predanost poslovanju u Češkoj. Ovaj strateški potez ne samo što jača našu prisutnost u srednjoj Europi nego i odražava naše povjerenje u potencijal regije. Ovim znatnim ulaganjem posvećeni smo promicanju inovacija, učinkovitosti i održivosti, osiguravajući iznimnu vrijednost za naše kupce i pozitivan doprinos lokalnom gospodarstvu - rekao je Robert Kiml, predsjednik Toyota Motor Manufacturing iz Češke.
Jean-Christophe Deville, potpredsjednik za lanac opskrbe Toyota Motor Europe (TME), rekao je kako čvorište u Kolinu čini veliku prekretnicu u logističkoj strategiji. "Objekt postavlja nove standarde u logistici vozila osiguravajući vrhunske operacije koje isporučuju vozila pravovremeno, svaki put. Naša predanost kraćim rokovima isporuke, smanjenju troškova i očuvanju iznimne kvalitete po kojoj je Toyota poznata naglašavaju našu usmjerenost na ispunjavanje i premašivanje sve većih očekivanja kupaca u srednjoj Europi."
Od operacija u megačvorištu TME očekuje poboljšanje kvalitete prilagodbi vozila i skraćivanje vremena isporuke. Megačvorište Kolin također podržava TME ciljeve dekarbonizacije lanca opskrbe i logistike vozila. Smješteno unutar prostora Toyota Motor Manufacturing Czech Republic (TMMCZ), čvorište se koristi opsežnom željezničkom mrežom, koja povezuju nekoliko Toyotinih europskih tvornica automobila. Toyota postupno prebacuje logistiku vozila s cestovnog na željeznički prijevoz.
Već postojeće željezničke veze između TMUK, TMMF i TMMCZ smanjile su emisije CO2 za 4237 tona godišnje od 2022. godine. Dodatna željeznička veza s Poljskom smanjit će emisije za dodatnih oko 1099 tona godišnje.