Kineske prodavnice automobila otvaraju se u Rusiji rekordnom brzinom. Od početka godine broj auto salona koje prodaju vozila iz Kine povećao se sa 300 na 936 u više ruskih gradova."Ruski prodavci automobila nikada nisu zabilježili tako brz rast broja prodavaca automobila iz Kine kao ove jeseni", rekli su dileri napominjući da je od jula do novembra otvoreno 185 salona, navodi se u izvještaju časopisa "Pronađi auto", prenose "RIA Novosti".Vodeći brend među novim dilerima bio je "Ekid" sa 48 radnji. Otvoreno je i 47 novih franšiza brenda "Omoda", dok je "Čeri" sada vodeći kineski brend sa 167 dilera u Rusiji."Gili" je takođe povećao broj prodavaca automobila za trećinu u prvih 10 mjeseci, sa 44 nova otvaranja, čime je ukupan broj prodajnih salona kompanije u Rusiji dostigao 133."Među ostalim kineskim proizvođačima koji nisu ušli u prvih 10, treba pomenuti, novi brendovi "Voja" i "Skivel", koji su ove jeseni već otvorili tri nove prodavnice, kao i GAK sa jednim novim prodajnim mjestom", navodi se u izvještaju.Popularnost kineskih automobila u Rusiji raste poslije odlaska evropskih, američkih i japanskih brendova sa tog tržišta. Mnogim proizvođačima automobila bilo je teško da nastave sa radom u zemlji zbog logističkih poremećaja koji su nastali uvođenjem zapadnih sankcija, nakon što su obustavljene isporuke automobila i rezervnih dijelova Rusiji, prenosi "AutoBlog".
ILUSTRACIJA
18.11.2024., 14:52
KOMERCIJALNI RAZLOZI

Chery odgađa proizvodnju

Kineski proizvođač električnih automobila Chery odgodit će zbog komercijalnih razloga početak proizvodnje vozila u Španjolskoj za gotovo godinu dana, rekao je izvršni direktor Cheryjeva španjolskog partnera Ebra. Španjolska je u listopadu bila suzdržana na EU glasanju o dodatnim kompenzacijskim carinama na električna vozila proizvedena u Kini. Chery bi u u Barceloni trebao krenuti u proizvodnju sportskog terenca Omode 5. Reuters napominje da nije uspio odmah kontaktirati Chery. U travnju je zajednička kompanija Cheryja i Ebra objavila je da do 2029. godine planira proizvoditi do 150.000 vozila godišnje i kako će tvornica u Barceloni biti među Cheryjevim glavnim izvoznim pogonima. Do 2021. tvornicom se koristio japanski proizvođač automobila Nissan, a prije toga Ebro.