Ovo je vrhunski omjer uloženog i dobivenog
Nakon sedmodnevnog testa postalo je jasno zašto je Sandero najprodavaniji gradski auto u Europi i Njemačkoj. Odličan je
S velikim zanimanjem odvozili smo sedmodnevni test s najtraženijim automobilom u Europi. Na početku smo tražili odgovor na pitanje - što to Nijemci, uz svoje "sveto trojstvo" (Audi, Mercedes i BMW), vide u Dacii Sandero, najprodavanijem automobilu u Njemačkoj. Da, dobro ste čuli, "rumunj" u francuskim rukama tamo je najprodavaniji auto. I nakon odvoženih tisuću i pol kilometara dobili smo odgovor - omjer uloženog i dobivenog je vrhunski!
Konkretno, testirali smo Sandero pri vrhu ponude, a riječ je o modelu punog naziva Dacia Sandero Journey 1.0. TCe 90, čija je cijena bez opcija 17.000 eura, a s dodatnom opremom ona se zaustavlja na 18.350 eura. Što se tiče izgleda, odmah se primjećuje kako je osvježeni Sandero sada atraktivniji, linije su modernije, posebice na prednjem kraju. Tu su i nova LED svjetla s Y uzorkom. Poklopac motora je redizajniran, kao i branik, a osvježene su rešetke hladnjaka itd. Prednji kraj vozila Sandero ističe se svojim fluidnim i jasnim linijama.
Prostor
Gledajući ga s boka, primjećuje se kako su redizajnirane ručke na vratima, ali i osvrtna zrcala, a sa stražnje je strane moderan i robustan izgled naglašen novim stražnjim svjetlima u obliku slova Y, osvježenim stražnjim branikom i vratima prtljažnika s ugrađenim gumbom za otvaranje. Na krovu je pak shark antena, a gume su postavljene na 16-colnim Randia naplatcima.
Što se tiče dimenzija, Sandero je dug 4088 milimetara, širok 1848 mm bez retrovizora (s otvorenim retrovizorima 2007 mm), visok je 1499 mm, a međuosovinski razmak je 2604 mm. Prtljažnik mu je obujma 410 litara, a kad se sruše nasloni stražnjih sjedala, prostor raste do 1455 litara. Naravno, ovo se koristi u rijetkim trenucima, no užu policu od cca dva metra visine možete bez problema prevesti. Provjereno! Dizajneri su uistinu obavili odličan posao i u unutrašnjosti, a tiče se i organizacije prostora te poboljšanja kvalitete materijala.
Motorizacija
Poradilo se i na prostoru za odlaganje stvari, a koji sada ima 21 litru.
Što se tiče motora, riječ je o najnovijoj generaciji 3-cilindričnog turbomotora s 90 KS, a koja je ekološki je prihvatljivija te nudi brzi odziv i lakoću vožnje. Motor je uparen sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji se pokazao odličnim za vožnju po Podravskoj magistrali, ali i autocesti. Uvijek se prilikom testova susrećemo sa pitanjem: "Koliko ide?" To za Sandero nije bitno jer ga nećemo "klati" na autocesti, iako može pojuriti do 175 km/h. Riječ je o autu koji će vas odvesti od točke A do točke B u ugodnoj, pa i višesatnoj, vožnji, bez prevelikog umora. Za to su zaslužna i kvalitetna sjedala. I potrošnja je OK, nešto manje od 6 litara.
Nakon sedmodnevnog druženja slobodno možemo ponoviti kako Nijemci nisu ludi što su najviše kupovali Daciu Sandero. Riječ je o kvalitetnom gradskom automobilu, puno jeftinijem od konkurencije, a ni kvalitetom ne zaostaje previše. Odgovorni ljudi u Dacii napravili su uistinu pravi prodajni hit koji ne staje.