Hilux evoluira uvođenjem pravog hibridnog sustava
Sustav blagog hibrida od 48 V - performanse glađe te manje buke i vibracija
Tijekom više od pola stoljeća Toyota Hilux izgradila je globalnu reputaciju iznimne snage i izdržljivosti. U tom je vremenu također neprestano evoluirala, postajući istinski višenamjensko vozilo: zadržala je svu robusnost i pouzdanost potrebnu za ozbiljne radne zadatke, a istovremeno pruža udobnost, profinjenost, stabilnost na cesti i sigurnost.
Sada ta evolucija ulazi u novu fazu uvođenjem prvog elektrificiranog pogonskog sklopa u modelu Toyota Hilux Hybrid 48V, koji u Hrvatskoj očekujemo početkom 2025. Sustav blagog hibrida od 48 V jača ponudu Hiluxa, performanse su glađe i profinjenije, s manje buke i vibracija, bez obzira na to vozite li standardnim cestama ili prelazite teži teren. Ono što je najvažnije, to je postignuto bez ugrožavanja terenskih sposobnosti pick-upa – posebno bez utjecaja na njegovu sposobnost vožnje kroz duboku vodu (700 mm) ili nosivost tereta. Hilux Hybrid 48V lansiran je u formatu Double Cab, s moćnim dizajnom, koji uključuje trodimenzionalnu rešetku i prednji branik.
Sustav hibrida od 48 V ima Hiluxov već dokazani 2,8-litreni turbodizelski motor, opremljen novim elektromotorom-generatorom, litij-ionskom baterijom od 48 V i DC-DC pretvaračem. Dijelovi su dizajnirani za jednostavnu integraciju, izbjegavajući potrebu za složenim prilagodbama rasporeda pogonskog sustava. Te nove komponente sustava izrađene su da izdrže teške uvjete rada koje bi Hilux mogao susresti. Na primjer, novi elektromotor-generator postavljen je dovoljno visoko da zadrži vozilo sposobnim za vožnju kroz vodu do 700 mm.
Motor se pokreće elektromotor-generatorom (sinkroni uređaj s trajnim magnetom), koji potom puni hibridnu bateriju. Kada je napunjena, hibridna baterija može pružiti do dodatnih 12 kW snage i 65 Nm okretnog momenta pogonskom sustavu tijekom ubrzavanja.
Sustav elektromotora-generatora u Hiluxu Hybrid 48V pruža prednosti u vožnji na cesti i izvan nje. Omogućuje funkciju regenerativnog kočenja, vraćajući energiju proizvedenu kada vozač otpusti papučicu gasa. Kombinirano s kočenjem motora, to štedi gorivo i olakšava vožnju.