Fiat se ovim hibridom vraća u B-segment
Novi 600 Hybrid ima naprednu hibridnu tehnologiju, kupac može uživati u glatkom i pravom iskustvu električne vožnje, ali i klasičnom
Nakon službenog predstavljanja novog Fiata 600e stigla je i hibridna verzija - Fiat 600 Hybrid. Hibridni pogonski sklop dostupan je u dvije razine opreme: Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija. MHEV motor ugrađen u novi Fiat 600 Hybrid najbolji je primjerak tehnologije i osigurava udobnost i performanse. Fiat 600 Hybrid omogućava kupcu da uživa u ultraglatkom i električnom iskustvu vožnje ne samo u gradu, ispod 30 km/h, nego i na gradskim i prigradskim cestama, kada vozač popušta pritisak na papučicu gasa, na ravnom ili na nizbrdici, te u istoj situaciji na autocesti.
Motorizacija
Vozilo omogućuje glatku vožnju i putovanje zahvaljujući remenskom pokretaču, koji osigurava tih i učinkovit prijelaz između motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora. Tajna performansi je u sinergiji 3-cilindričnog 1,2-litrenog ICE motora, koji razvija do 75 kW /100 KS, litij-ionske baterije od 48 V i novog 6-stupanjskog električnog mjenjača s dvostrukom spojkom, koji uključuje elektromotor od 21 kW, inverter i središnju jedinicu prijenosa. Poslije će biti dostupna i verzija s ICE motorom snage 101 kW/136 KS.
“Dodatna" električna snaga poboljšava elastičnost pri niskom broju okretaja i na početku vožnje, osigurava vozaču tiho pokretanje i brz odgovor, s transparentnim i brzim prijelazima. Tva tehnologija omogućuje obnavljanje energije dok vozilo koči. U normalnim uvjetima vožnje motor je dizajniran za optimalnu potrošnju goriva i do 15 % manje emisija CO2 u usporedbi s čistim ICE motorom s automatskim mjenjačem, također zahvaljujući Millerovu ciklusu, i samo 110 - 114 g procijenjenog CO2.
Novi Fiat 600 Hybrid ima ubrzanje do 100 km/h za samo 11 sekundi i gotovoi trenutačni okretni moment iz e-motora. Performanse motora s unutarnjim izgaranjem stoga su brzo dostupne prilikom ponovnog pokretanja i optimiziraju se, ublažavajući učinak efekta "turborupe" i osiguravajući spremnu reakciju pritiska na papučicu gasa. Slično, ako se pokreće u čistom električnom načinu rada, motor s unutarnjim izgaranjem pali se kako bi pomogao u potražnji za snagom.
Električni motor poboljšava učinkovitost i dinamiku vozila, omogućujući automobilu da se u određenim situacijama kreće s isključenim motorom s unutarnjim izgaranjem. Taj se način rada aktivira tijekom gradske vožnje ispod 30 km/h, s 1 km punog električnog dosega na gradskim i prigradskim cestama s glatkom vožnjom, kada vozač otpusti papučicu gasa u stabiliziranim uvjetima ili na nizbrdici, te u istoj situaciji na autocesti. Na taj način može se kompatibilno upravljati potrošnjom energije i razinom napunjenosti baterije.
Manja potrošnja
Također, može se koristiti samo električna baterija uz funkciju e-creeping, koja omogućava više kratkih pokretanja naprijed bez pritiska na papučicu gasa - na primjer, u prometnoj gužvi (e-queueing). Automobil se također može parkirati u 100 % električnom načinu rada, bilo u prvoj brzini bilo unatrag (e-parking).
Prednosti te tehnologije su očite: manja potrošnja i emisije te više poštovanja prema okolišu. Također, manje je zagađenja bukom i više udobnosti i zabave, zahvaljujući uglađenom radu elektrificiranog mjenjača s dvostrukom spojkom i brzom odzivu na papučicu gasa. Značajke koje nudi nova tehnologija u novom Fiat 600 daju dodatni poticaj svakodnevnom životu i jednostavne su za korištenje.
Novi Fiat 600 uzima najbolje iz B i B-SUV svijeta kako bi ponudio prekrasno, radosno i ugodno iskustvo vožnje, označavajući povratak marke u B-segment. To je idealno rješenje za ljubitelje grada i savršeno utjelovljenje vrijednosti marke talijanskog stila i održivosti. "Cool" i lijep, Fiat 600 Hybrid pruža dosta prostora na 4,17 metara duljine, udobno stane pet osoba, ima pet vrata i 15 litara unutarnjeg spremišta, s najboljim prednjim spremištem u klasi i prtljažnikom obujma 385 litara.
Novi 600 Hybrid 1.2 100 AT s automatskim mjenjačem dostupan je po cijeni već od 23.990 eura, s uključenim petogodišnjim jamstvom (ili 120.000 km).