Kineske prodavnice automobila otvaraju se u Rusiji rekordnom brzinom. Od početka godine broj auto salona koje prodaju vozila iz Kine povećao se sa 300 na 936 u više ruskih gradova."Ruski prodavci automobila nikada nisu zabilježili tako brz rast broja prodavaca automobila iz Kine kao ove jeseni", rekli su dileri napominjući da je od jula do novembra otvoreno 185 salona, navodi se u izvještaju časopisa "Pronađi auto", prenose "RIA Novosti".Vodeći brend među novim dilerima bio je "Ekid" sa 48 radnji. Otvoreno je i 47 novih franšiza brenda "Omoda", dok je "Čeri" sada vodeći kineski brend sa 167 dilera u Rusiji."Gili" je takođe povećao broj prodavaca automobila za trećinu u prvih 10 mjeseci, sa 44 nova otvaranja, čime je ukupan broj prodajnih salona kompanije u Rusiji dostigao 133."Među ostalim kineskim proizvođačima koji nisu ušli u prvih 10, treba pomenuti, novi brendovi "Voja" i "Skivel", koji su ove jeseni već otvorili tri nove prodavnice, kao i GAK sa jednim novim prodajnim mjestom", navodi se u izvještaju.Popularnost kineskih automobila u Rusiji raste poslije odlaska evropskih, američkih i japanskih brendova sa tog tržišta. Mnogim proizvođačima automobila bilo je teško da nastave sa radom u zemlji zbog logističkih poremećaja koji su nastali uvođenjem zapadnih sankcija, nakon što su obustavljene isporuke automobila i rezervnih dijelova Rusiji, prenosi "AutoBlog".
HINA
16.9.2024., 15:58
KINEZI DOLAZE

Chery Auto će uložiti milijarde eura u Europu

Kineski proizvođač automobila Chery Auto spreman je uložiti milijarde eura u marketing i razvoj marki Omoda i Jaecoo u Europi u iduće tri godine, a razmatra i gradnju još jednog pogona na istoku Starog kontinenta. Chery Auto lansira ove godine Omodu i Jaecoo u Europi, prvo s benzinskim motorom. Nakon što je prodaja počela u Španjolskoj, Italiji, Poljskoj i Velikoj Britaniji, uključit će se još zemalja, kao i hibridni i potpuno električni modeli. Izvršni direktor Omode i Jaecooa za Italiju Kevin Cheng rekao je da su tim brendovima mjerila Kia, Hyundai, Nissan i Volkswagen. Južnokorejskoj Kiji trebalo je gotovo 20 godina da postane pouzdan brend u Europi, a naš je cilj izgraditi taj status u roku od tri godine, rekao je Cheng.

Cheryjevi izvozni brendovi Omoda i Jaecoo nisu dostavili kumulativne podatke o prodaji u Europi, ali su rekli da su u prvih osam ovogodišnjih mjeseci prodali gotovo 150.000 vozila. Europska unija predlaže dodatnu carinu od 20,7 posto na Cheryjeve automobile, u sklopu planiranih carina na električna vozila proizvedena u Kini. "To je izazov", rekao je Cheng, napomenuvši ipak da EU za Chery predlaže niže carine nego za proizvođače poput SAIC Motora. Najveći kineski proizvođač automobila po obujmu izvoza trebao bi do kraja godine u suradnji sa španjolskim partnerom EV Motorsom pokrenuti proizvodnju u nedavno kupljenoj tvornici u Barceloni, prvoj proizvodnoj lokaciji u Europi.