GR Supra GT4 EVO2

GR Supra GT4 EVO2

27.8.2024., 07:00
Počele narudžbe

GR Supra GT4 EVO2 bit će lansirana za sezonu 2025.

Bolja izvedba, pouzdanost i upravljivost izrade za sve bolje aute u motosportu

Toyota Gazoo Racing (TGR) prošlog je tjedna počeo primati narudžbe za novi GR Supra GT4 EVO2, u čijem su razvoju iskorištene brojne povratne informacije od trkaćih timova i vozača diljem svijeta kako bi se postigli viši nivoi performansi, pouzdanosti i upravljivosti. Od lansiranja modela GR Supra GT4 2020. godine, zahvaljujući podršci organizatora utrka i kupaca, kumulativna prodaja tog modela premašila je 120 jedinica.

GR Supra GT4 EVO2

GR Supra GT4 EVO2

Napori trkaćih timova i vozača omogućili su GR Supri pobjede u GT4 serijama i međunarodnim utrkama u 11 zemalja i regija, više od 500 puta završili su na podiju, te su postali prvaci klase u tri regije: Aziji, Sjedinjenim Američkim Državama i Europi. Ažurirani GR Supra GT4 EVO za sezonu 2023. imao je poboljšane kočnice, upravljivost i performanse motora, što je automobil učinilo lakšim za vožnju vozačima različitih razina vještina. Međutim, nakon tog ažuriranja, bez kraja u nastojanjima da se naprave sve bolji automobili za motosport, TGR je nastavio putovati po trkaćim stazama diljem svijeta kako bi direktno dobio vrijedne povratne informacije od trkaćih timova i vozača, koje se mogu dobiti samo u ekstremnim uvjetima utrka. Unaprjeđujući svoj pristup "izradi automobila s vozačem u prvom planu", kako bi takve uvide iskoristio u razvoju, TGR je postavio debi GR Supra GT4 EVO2, s poboljšanim performansama, pouzdanošću i upravljivošću, na početak sezone 2025.

PREMIJERA NA 24 SATA DAYTONE

Svjetska premijera GR Supra GT4 EVO2 bit će u siječnju iduće godine na prvom krugu IMSA Michelin Pilot Challenge, koji će se održati u sklopu 24 sata Daytone. Prodaja GT4 i korisnička podrška (prodaja rezervnih dijelova i tehnička podrška) bit će osigurane na sljedećim tržištima - u Europi, Sjevernoj Americi, Japanu, Kini i drugim zemljama Azije.

Konkretno, ABS mape su pažljivo rekalibrirane vožnjom različitih vozača na stazama u Japanu i Europi kako bi se omogućilo optimalno kočenje i prolazak kroz zavoje u ovisnosti o vrsti i potrošenosti guma te uvjetima na stazi.

GR Supra GT4 EVO2

GR Supra GT4 EVO2

Također, vrijeme promjene brzina prema dolje smanjeno je finim podešavanjem rev-matching sustava softverskim ažuriranjem, što je dovelo do poboljšane kontrole usporavanja tijekom kočenja za povećanu brzinu u zavoju. Osim toga, uz poboljšanja hlađenja motora, kočnica i pogonskog sklopa, optimizirane su temperature u kabini kako bi automobil bilo lakše voziti čak i u teškim uvjetima, pomažući u održavanju visokog nivoa performansi. Ta poboljšanja čine GR Supra GT4 EVO2 lakšim za vožnju ne samo profesionalnim trkačima nego i amaterskim vozačima koji ambiciozno sudjeluju u GT4 utrkama diljem svijeta.