PROMO
20.8.2024., 07:08
Nevera R

Stigao agresivni alter ego Nevere, brutalan je

Riječ je o hiperautomobilu sa 2107 KS, a svaki je pojedini element izrađen u skladu s dizajn-filozofijom usmjerenom na performanse

Bugatti Rimac je nedavno na jednom od najvažnijih automobilskih događaja, The Quail: A Motorsports Gathering u Kaliforniji, predstavio snažnijeg nasljednika Nevere - još jaču Neveru R. Osmišljen kao agresivni alter ego Nevere označava prijelaz s hiper GT automobila u hiper sportski automobil. I kao što mu samo ime govori, razvoj Nevere R slijedi filozofiju brenda Rimac: Radical (radikalan), Rebellious (buntovan), Relentless (neumoljiv).

PROMO

- Naša misija je otpočetka bila jasna: izgraditi najmoćniji električni hiperautomobil. Bez postojeće tehnologije da nas vodi, razvili smo svoju. Sada, nakon 15 godina, ponosno predstavljamo Neveru R - simbol koliko smo daleko došli - kratko je poručio Rimčev testni vozač Miroslav Zrnčević - Mrgud, koji Neveru, kako originalnu tako i ovu novu, poznaje u dušu.

Zahvaljujući novoj generaciji Rimac sustava All-Wheel Torque Vectoringa i novim naprednim kočnicama, u kombinaciji s novim baterijskim sustavom usmjerenim na performanse i dostupnih 2107 konjskih snaga, Nevera R osmišljena je za uzbudljivu vožnju i svladavanje zavoja.

POBOLJŠANE PERFOMANSE NEVERE R

Nevera R donosi poboljšane performanse i još veći naglasak na povratnim informacijama vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sustava Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), koji je iznova podešen kako bi se maksimalno iskoristio potencijal guma visokih performansi, novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima. Jači downforce pruža veću stabilnost i bočne performanse te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje zavojitim cestama, a povremeno i trkaćim stazama. Sustavu za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača dodane su mogućnosti sustava R-AWTV, što osigurava predvidljivost čak i u uvjetima mokrih kolnika. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, a upravljački je sustav dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.

Po želji kupaca

- Kada smo razvijali Neveru, važan dio zadatka bio je da automobil bude Grand Tourer. Potrudili smo se da bude prostran i udoban automobil, koji čini ravnotežu između uzbudljivosti i iskoristivosti, intuitivnog upravljanja. Konačni je proizvod savršeno uspostavio tu ravnotežu: dobili smo automobil vrhunskih performansi koji je postavio brojne svjetske rekorde i može se udobno voziti tisućama kilometara preko različitih kontinenata. No neprestano smo ga prilagođavali željama kupaca, od kojih su mnogi željeli automobil koji naglašava Neverinu sposobnost svladavanja zavoja zahvaljujući ugrađenoj naprednoj tehnologiji. Naš odgovor na to je Nevera R: posjeduje DNK rekordne Nevere, ali je brži i fokusiraniji - rekao je Mate Rimac, glavni izvršni direktor Grupe Rimac.

PROMO

Dizajneri i inženjeri u Bugatti Rimcu i Rimac Technologyju detaljno su utvrdili Neverine karakteristike i preinačili određene elemente i dinamiku vožnje kako bi od Nevere kreirali novi karakter. Osim fokusiranije dinamike vožnje, baterije koja je usmjerena na performanse, veće snage i naprednijih kočnica Nevera R ima i osvježeni vizualni identitet, koji se temelji na performansama.

PROMO

U dizajnu Nevera R ističu se čiste površine i naglask na savršenim proporcijama. Osim toga, ne samo što se doima nižim i elegantnijim nego je i nagnut naprijed, s obzirom na to da ima veće stražnje kotače, promjera 21 inča, i prednje kotače promjera 20 inča.

PROMO

40 primjeraka

Prednji je dio automobila dojmljiv i tehničke naravi, s vodoravnim linijama koje naglašavaju aerodinamičnu učinkovitost, položaj i širinu. Sa strane je uočljiva skladna ravnoteža boje karoserije i dijelova koji su završeni u vidljivom karbonu, što dodatno ističe bezvremenski, dinamičan profil automobila. Novo stilsko rješenje za kotače ističe se duljim žbicama kako bi se naglasila njihova veličina i jasna podjela boja. Veliko stražnje fiksno krilo u kombinaciji s agresivnim aerodinamičnim elementima, koji uključuju novi veliki difuzor, povećava potisnu silu (downforce) za 15 posto i aerodinamičnu učinkovitost za 10 posto u usporedbi s Neverom. Zahvaljujući novim gumama Michelin Cup 2, ukupno podupravljanje (understeer) smanjeno je za 10 posto, bočno prianjanje (lateral grip) povećano je za 5 posto, a vrijeme kruga (lap time) na stazi za testiranje upravljivosti Nardo sniženo je za 3,8 sekundi. Takvom kombinacijom negativnog bočnog nagiba kotača, jačeg prianjanja novih guma i dodatnog downforcea Nevera R je u stanju prkositi zakonima fizike kao nikada do sada. Svaki pojedini element automobila, izrađen u skladu s dizajn-filozofijom koja je usmjerena na performanse, osmišljen je kako bi rezultirao agilnošću i većom upravljivošću.

NESTVARNO UBRZANJE ZA 8,66 SEKUNDI

Automobil dolazi opremljen novom generacijom Rimac Technology baterijskog sustava od 108 kWh i koristi se najsuvremenijom tehnologijom za pružanje više snage i učinkovitosti u novom i lakšem “pakiranju”. Uz dostupnih 2107 konjskih snaga, Nevera R donosi i brže pravocrtne performanse od dosadašnje Nevere, postižući brzinu do 300 km/h za čak 8,66 sekundi. Najveća brzina mu je elektronski ograničena na 350 km/h, a uz nadzor proizvođača može jurnuti do 412 km/h. Konkretno, od starta do stotke treba mu 1,81 sekunda, od nula do 200 km/h 4,38 sekundi, a do spomenutih 300 km/h tek 8,66 sekundi.

Nevera R premijerno je predstavljen u boji pod nazivom Nebula Green. Unutrašnjosti Nevere dodane su nove opcije boja i prilagodbi po želji kupca. Proizvest će se do 40 primjeraka diljem svijeta, a početna cijena je 2,3 milijuna eura.

PROMO