Citroen C5 Aircross
Ustupljena fotografija
30.7.2024., 07:42
Citroën C5 Aircross

Snažan, udoban i štedljiv, ovo je uistinu odličan automobil

Novi motor Hybrid 136 pokazao se kao pun pogodak, reagira na svaku želju vozača

Nakon električnog Citroëna C4-X i drugi model, Citroën C5 Aircross dobrano smo isprobali na svim mogućim cestama, od gradskih ulica, običnih prometnih pravaca pa do autocesta. Ukupno smo u sedam dana prešli više od 1000 kilometara i dovoljno je nekoliko riječi da ga opišemo - snažan, udoban, štedljiv, uistinu odličan automobil.

Citroen C5 Aircross
Ustupljena fotografija

Testni model Citroën C5 Aircross Max Hybrid 136 e-DCS6 došao je s potpuno novim motorom Hybrid 136, a koji je u ovaj SUV ugrađen krajem svibnja prošle godine. Motor je kombinacija baterije od 48V, koja se puni tijekom nekih faza vožnje, te benzinskog motora PureTech od 136 KS (100 kW). On je dizajniran posebno za prilagodbu ovom novom hibridnom sustavu i spojenom s novim ë-DCS6 mjenjačem s električnim motorom od 21 kW (28 KS).

10-INČNI ZASLON KAO DA LEBDI

Unutra je novi, 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji kao da lebdi na nadzornoj ploči i čini moderniji putnički prostor. Poboljšava ergonomiju nudeći kontrole klime s izravnim pristupom i veće očitanje koje vam omogućuje da ne gledate na cestu. 0” zaslon osjetljiv na dodir ugrađen je u benzinske i dizelske verzije s navigacijom, a od verzije Feel za hibride.

LED dnevna svjetla su u obliku slova V, a LED Vision projektori su diskretniji i tamniji, vizualno produžujući crnu rešetku i dodatno naglašavajući robusnost vozila. Zaštitna ploča u donjem dijelu prednjeg branika čini prednji kraj dinamičnijim i daje mu kvalitetniji i prestižniji izgled. Straga je trodimenzionalni LED svjetlosni potpis, a suptilni dizajn klavirskih tipki pojačava duboki 3D efekt svjetlosnog potpisa.

Citroen C5 Aircross
Ustupljena fotografija

Što se tiče dimenzija, dugačak je 4500 mm, širok 1859 mm (2099 mm s otvorenim retrovizorima), visok 1689 (s krovnim nosačima), a međuosovinski razmak je 2730 mm. Obujam prtljažnika kreće se od 580 l do 720 l s pomaknutim prema naprijed drugim redom sjedala (PHEV verzija od 460 l do 600 l), do čak 1630 l s preklopljenim sjedalima. Testni model može vuči kočenu prikolicu od 1250 kg ili nekočenu od 750 kg.

Citroen C5 Aircross
Ustupljena fotografija

Testni model vozili smo u električnom načinu rada u gradu, gdje može obaviti do 50 posto putovanja u 100 posto električnom načinu rada. Znači, štedi, i to ne malo! Konkretno, 15 posto (sve ceste) u usporedbi s benzinskim motorom PureTech 130 EAT8., ali i do 30 postu za vožnje u gradu. Baterija se automatski puni kada automobil uspori. I za kraj cijena za C5 Aircross Max Hybrid 136 ë-DCS6. Ona je sa svom dodatnom opremom 37.435,95 eura. Citroën nudi i pet godina jamstva uz dodatnu uštedu od 500 eura.