
Junior je najmanji model koji je Alfa Romeo osmislio u svojoj SUV seriji. Potvrđuje to i njegova duljina od 4,17 metara, što je čak 35 centimetara kraće nego kod prvog susjeda, većeg brata Alfa Romea Tonale. Riječ je o prvom električnom modelu u povijesti marke, iako se dakako može dobiti i verzija s hibridnim sustavom. Cijena za Hrvatsku trebala bi biti oko 30 tisuća eura, a električna verzija bit će desetak tisuća eura skuplja.
Za razvoj Juniora Alfa Romeo se koristio platformom e-CMP2 grupe Stellantis kao bazom, kao i kod drugih modela, DS 3, Fiat 600e, Jeep Avenger, Opel Mokka ili Peugeot 2008. Dimenzijama Junior je jedan od najvećih, samo je 2008 dulji i viši, a po širini iznad njega je samo Mokka. Iako dijele platformu i elemente, Alfa Romeo je rekao da ugađanjem Juniora nastoji osigurati uobičajeni osjećaj vožnje kao kod drugih modela Alfa Romea, koji, kako nam je oduvijek poznato, teže sportskoj vožnji. Osim toga, naglašava se da je tim koji je koordinirao razvoj vozne dinamike isti koji je razvio Giuliju GTA, što je u svakom slučaju jako dobra referenca. Junior, inače, u električnoj verziji ima bateriju od 54 kWh i dostupan je u dvije razine snage: 156 i 238 konjskih snaga.
Verzija od 156 konjskih snaga ima 410 km dometa, što je nešto više od onoga što imaju drugi električni automobili iz Stellantis grupe. Baterija se može puniti na maksimalno 100 kW, za što Alfa Romeo kaže kako joj to omogućuje da ide od 10 do 80 u 30 minuta. Junior Veloce od 238 konjskih snaga ima još desetak tisuća eura višu početnu cijenu, najavljuje se da bi mu cijena mogla biti od 47 do 50 tisuća eura, ovisno o zemlji registracije. Ističe se među ostalima jer ima izravniji upravljač, specifične stabilizatorske poluge, čvršće opruge, samoblokirajući diferencijal tipa Torsen, snažnije kočnice – prednji diskovi su izrađeni od 380 mm, i čeljusti s četiri klipa – proširene lukove kotača promjera 20 inča. Klasična, hibridna verzija ima 136 konjskih snaga i ekološku oznaku ECO. Sustav hibridizacije sastoji se od 1,2-litrenog trocilindričnog benzinskog motora sa 136 KS i još jednog električnog motora od 29 KS.