Rimac Nevera
Rimac Nevera
19.7.2022., 00:00
REGISTRIRANA JE
Na cesti je prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere
Prva Nevera stiže nakon pet godina razvoja, 18 prototipova, 45 crash testova

Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere, u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska, sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru. Prva Nevera stiže nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja.



Prvi primjerak (serijski broj #000) ostat će u vlasništvu Bugatti Rimca, dok su prvi primjerci namijenjeni za kupce, ističe se, već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, a isporučivat će se kupcima u cijelom svijetu. Za svaku Neveru potrebno je pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, a mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju se mjesecima prije toga u pogonima Rimca. Nevera će se uskoro isporučivati ​​diljem svijeta preko Rimac globalne mreže od 25 službenih distributerskih partnera, koja se proteže diljem SAD-a, Europe, Bliskog istoka i Azije.


Potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, ​​motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila razvijena je posebno za Neveru. Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, s dvostupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jednostupanjski prijenos), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.


Proces razvoja i homologacije, otkrivaju u Grupi, bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila. Tako je 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 Celzijevih stupnjeva. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara, a sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.

Milan Bugarić/H
{embed_infobox_gray}247196{/embed_infobox_gray}