Autoglas
AMERIČKI PROIZVOĐAČ

Cadillac želi uspjeh u Europi
Objavljeno 21. svibnja, 2024.
Američki Cadillac žestoko je krenuo prema europskom tržištu. Američki proizvođač pokrenuo je online prodaju električnog SUV-a Lyriq u Nemačkoj, ranije je predstavljen i u Švicarskoj, Švedskoj i Francuskoj, a idući cilj je i britansko tržište. U Njemačkoj Cadillac želi konkurirati njemačkim premijum igračima - Mercedesu i Audiju, a glavni aduti su mu jednostavan dizajn i cijena. Cijena Lyriqa je 80.500 eura (Mercedes EQE 500 košta 100.000 eura) i veća snaga (520 KS u odnosu prema Mercedesovih 402) i doseg (690 km, a Mercedes 594). No put do prodajnog uspjeha je težak, unatoč nižoj cijeni i funkcijama kao što su napredna pomoć pri vožnji i kožna sjedala kao standard, prodaja u Europi bila je spora, sa samo sedam registracija u prvom kvartalu. M.Bu.