Zdravlje
NUTRICIONIZAM NE MORATE SE ODREĆI SLASTICA

Uživanje u slatkim, ali zdravim delicijama
Objavljeno 13. svibnja, 2024.
Iz prehrane svakako treba isključiti industrijske slatkiše, kolače, kupovne sladolede te gazirane napitke prepune šećera.J. Kn.
Puding od chia sjemenki
 
 
Pomiješajte dvije žlice chia sjemenki i pola šalice nemasnog mlijeka. Ostavite nekoliko sati ili preko noći, dodajte omiljeno voće, med i orašaste plodove ili druge sjemenke.

Energetske kuglice od zobi
 
 
Napravljene od hranjivih sastojaka poput zobi, orašastih plodova i sjemenki, energetske kuglice divan su desert koji služi i kao zadovoljavajući međuobrok. Zob je dobar izvor topivih vlakana.

Sladoled od banana
 
 
Svježe banane narežite na ploške i zamrznite. Zamrznute banane stavite u blender, dodajte malo bademova ili nekog drugog mlijeka te po želji proteinskog praha i blendajte dok ne dobijete gustu i jednoličnu smjesu poput sladoleda.

Tamna čokolada i sušene borovnice
 
 
Tamna čokolada i sušene borovnice pružit će vam obilje antioksidansa i vitamina. Otopite komadiće tamne čokolade u zdjeli i umiješajte suhe borovnice, ohladite smjesu na papiru za pečenje dok ne postane čvrsta. Jednostavno odlomite koliko planirate pojesti.

Zdrave masti, vlakna, proteini i ugljikohidrati
 
 
Postoji niz slastica u kojima možete uživati bez grižnje savjesti. Jagode u kombinaciji s tamnom čokoladom prepune su antioksidanasa, ali birajte čokoladu s visokim udjelom kakaa. Kombinacija jabuka i maslaca od badema donosi zdrave masti, vlakna, proteine i ugljikohidrate. Pomiješan s kakaovim prahom i zaslađen prirodnim šećerima, ovaj desert još je jedan užitak bez grižnje savjesti. Avokado sadrži zdrave masti koje vam mogu pomoći u gubitku kilograma. Jednostavno izblendajte svoje omiljeno voće, zamrznite smjesu u kalupima i dobit ćete osvježavajući i zdrav desert. Jagode i mango su sjajni za voćni sladoled jer se dobro zamrzavaju.

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana