Autoglas
PREMIJERA: MAZDA2 HYBRID

Samopunjivi auto idealno se osjeća u gradskom okruženju
Objavljeno 19. ožujka, 2024.
Proizvodnja za europsko tržište počela je 15. siječnja u tvornici u Francuskoj

Sa svojom tehnologijom samopunjivog potpuno hibridnog pogonskog sklopa, Mazda2 Hybrid rezultat je dugogodišnje suradnje Mazda Motor Corporation i Toyota Motor Corporation. Dvije tvrtke ušle su u dugoročno partnerstvo 2015. godine. Od tada zajednički razvijaju tehnologije za električna vozila, tehnologiju povezanih vozila, surađuju na naprednim sigurnosnim tehnologijama i proširuju komplementarne proizvode. Proizvodnja prvog primjerka Mazdina redizajniranog kompaktnog hibridnog vozila za europsko tržište počela je 15. siječnja u Onnaingu u Francuskoj.



Samopunjivi Mazda2 Hybrid savršen je automobil za gradski život: s izraženim linijama, atraktivnim proporcijama i kompaktnom veličinom, u urbanom okruženju osjeća se kao kod kuće - i spreman je za svaku avanturu izvan grada. Novouvedeni Mazdini jedinstveni dizajnerski elementi odražavaju elegantan i sofisticiran izgled.


Mazda2 Hybrid dobio je novo lice dizajnom branika i rešetke, koji su vjerni Mazdi. Uz jedinstveni stražnji dio - dizajniran u europskom dizajnerskom studiju i s ukrasnim detaljem na poklopcu prtljažnika u boji karoserije – ova kombinacija kreira sportski izgled i daje vozilu blagu, ali izražajnu površinu kako bi se pokazala vještina majstora. U skladu s drugim modelima dizajniranim prema načelu Kodo, novi Mazda2 Hybrid prenosi osjećaj vitalnosti i istovremeno zadržava jednostavnu stabilnost i čvrstoću u svojoj srži.


Mazda2 Hybrid posjeduje naprednu inteligentnu hibridnu tehnologiju koja se glatko prebacuje između električnog, benzinskog i kombiniranog načina rada, pružajući vozaču agilno i ugodno iskustvo vožnje u svakoj situaciji. Kompaktni automobil kombinira trocilindrični benzinski motor od 1490 cm³ i 92 KS (68 kW) s električnim motorom od 59 kW za ukupnu sustavnu snagu od 116 KS (85 kW). Hibridni model iz 2024. godine ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 175 km/h. Ostvaruje WLTP kombiniranu potrošnju goriva od samo 4,2 - 3,8 l/100 km, a emisiju CO2 od samo 97 - 87 g/km (ovisno o veličini kotača).

Milan Bugarić
ZABAVAN, AGILAN I UDOBAN AUTO
Zahvaljujući platformi s iznimno visokom torzijskom krutosti, niskim težištem i idealnom raspodjelom težine za smanjenje naginjanja karoserije, ovaj je automobil zabavno voziti, stabilan je i ima vrlo kratku zaustavnu udaljenost. MacPhersonov ovjes sprijeda i torzijska greda straga kombiniraju izvrsnu udobnost vožnje s poboljšanom agilnošću.