Zdravlje
NEMOJTE ZANEMARITI VAŽNOST FLEKSIBILNOSTI

Istezanjem do bolje pokretljivosti tijela i poboljšanja ravnoteže
Objavljeno 19. veljače, 2024.
Nemojte zanemariti važnost fleksibilnosti. Vježbe istezanja poput dodirivanja nožnih prstiju, zamaha nogom i istezanja ramena povećavaju fleksibilnost i smanjuju rizik od ozljeda. Uključite rutinu istezanja u svoj dnevni režim kako biste poboljšali ukupnu mobilnost i raspon pokreta. Svakodnevne vježbe kod kuće mogu biti jednako učinkovite u postizanju fitness ciljeva kao i odlazak u teretanu. Vježbe istezanja mogu ublažiti umjerene bolove u leđima, a dobrobitni učinak može trajati nekoliko mjeseci. Vježbanje joge poboljšava mišićni tonus, povećava fleksibilnost, poboljšava ravnotežu i pomaže da se opustite i smanjite stres. Prema nekim znanstvenim istraživanjima, svakodnevna rutina istezanja može pomoći boljoj posturi tijela tako što osnažuje mišiće i potiče bolje tjelesno poravnanje. J.Kn.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

SAVJET NE MOŽEMO SVE KONTROLIRATI

Učestali mikrostres itekako crpi energiju

2

STUDIJA UBLAŽAVANJE MENTALNIH I FIZIČKIH TEGOBA

Ljudski dodir može smanjiti bol, depresiju i tjeskobu

3

ISTRAŽIVANJE

Više sitne plave ribe umjesto crvenog mesa