Autoglas
BORBA ZA KUPCE

Opel u 2023. zabilježio rast prodaje od 15 posto
Objavljeno 6. veljače, 2024.
Približno 90.000 prodanih BEV-ova 2023. diljem svijeta veliko je povećanje, od čak 22 posto, u usporedbi s prethodnom godinom

Opel je zabilježio znatan rast poslovanja u 2023. godini zahvaljujući povećanju prodaje od 15 posto. To je najveća postotna stopa rasta u više od 20 godina. Globalna prodaja porasla je na približno 670.000 vozila, što je tom njemačkom proizvođaču osiguralo najveći broj registracija u posljednje četiri godine.



Opel je zaključio prošlu godinu s udjelom od približno 5,3 posto na matičnom njemačkom tržištu. S druge strane, Vauxhall je zabilježio tržišni udjel od šest posto u Ujedinjenom Kraljevstvu. Opel je također uspješno poslovao u Turskoj, gdje drži tržišni udjel od šest posto. "Možemo se osvrnuti na vrlo snažnu 2023. godinu u poslovanju. Opel je zabilježio znatan rast. Ostvarili smo odličan napredak, posebice u sektoru električnih vozila, lakih gospodarskih vozila i C-segmentu. Također smo znatno proširili opseg našeg međunarodnog poslovanja. To je jasan dokaz da naša strategija funkcionira", izjavio je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Skok e-vozila



Kupci su iznimno dobro prihvatili električna baterijska vozila (BEV). Približno 90.000 prodanih BEV-ova veliko je povećanje, od čak 22 posto, u usporedbi s prethodnom godinom. Navedeni postotak na impresivan način naglašava uspjeh Opelove elektrifikacijske ofenzive.

Opel je prošle godine ostvario snažan rast izvan tržišta EU 29 i povećao prodaju za približno 62 posto na ukupno 101.000 vozila. To je 15 posto ukupne prodaje njemačkog brenda. Opel i Vauxhall zajedno su prodali 125.000 lakih gospodarskih vozila diljem svijeta, što je povećanje od 26 posto u usporedbi s 2022. godinom. Ti su brendovi zauzeli vodeći položaj među električnim kombijima s približno 17.000 prodanih primjeraka modela Combo Electric, Vivaro Electric i Movano Electric na europskom tržištu (EU 29).

Opel je također nastavio bilježiti rast u iznimno konkurentnom C-segmentu. Astra je 2023. godine uspjela udvostručiti prodaju svih verzija pogonskih sklopova na europskom tržištu (EU 29). U Njemačkoj je završila peta u svom segmentu. Opel je ukupno ostvario znatan rast diljem svijeta u C-segmentu. U usporedbi s prethodnom godinom, brend je prodao približno 57 posto više primjeraka modela Astra i Grandland. Corsa je prošle godine ponovno dokazala da je pravi bestseler. Na dva najveća tržišta, u Njemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, Corsa je bila najpopularniji automobil B-segmenta. U Grčkoj je bila čak i najprodavaniji automobil na razini države. Osim vodećeg položaja u Njemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu Corsa Electric zauzela je i drugo mjesto po broju registracija u svom segmentu u Italiji, Nizozemskoj, Portugalu i Austriji. Mokka Electric najpopularniji je SUV B-segmenta u Ujedinjenom Kraljevstvu i drugi najpopularniji u Njemačkoj, Španjolskoj, Poljskoj i Belgiji.


 

Dobre vijesti i iz Hrvatske


Opel je zaključio 2023. godinu u Hrvatskoj s tržišnim udjelom od 6,3 posto. Opelova elektrifikacijska ofenziva pokazuje uspjeh i u Hrvatskoj. Mokka Electric je druga u B SUV segmentu (kod električnih vozila). Na tržištu gospodarskih vozila u 2023. ostvaren je tržišni udio od 14,4 posto, uz povećanje broja registracija od čak 50 posto u odnosu prema prethodnoj godini, a Combo je najprodavaniji model u svom segmentu. I na tržištu električnih gospodarskih vozila Opel u Hrvatskoj ima izvrsne rezultate, godinu je završio s tržišnim udjelom od 50,3 posto. Kako su napomenuli iz Opela, s dobrim prodajnim rezultatima računaju i u 2024. godini. Opel ima svoje kupce u Hrvatskoj i uopće nije upitna prodajna sigurnost, a s povećanjem ponude kupci će imati veći izbor.

U 2023. godini u Hrvatskoj je lansiran i Opelov četverocikl Rocks Electric, koji je u samo nekoliko mjeseci u svom segmentu tržišta ostvario 60 posto.

Milan Bugarić
DOBAR PRODAJNI REZULTAT BYD-a
Kineski proizvođač električnih vozila BYD procjenjuje da mu se netodobit u 2023. godini gotovo udvostručila, zahvaljujući snažnoj prodaji i smanjenim troškovima. BYD procjenjuje netodobit u 2023. u rasponu od 29 milijarde do 31 milijarde juana (između 4,04 milijarde i 4,32 milijarde dolara), što bi bilo povećanje za 74,46 do 86,49 posto u odnosu prema 2022. Rezultati su postignuti zahvaljujući čimbenicima koji uključuju “nagli rast” inozemne prodaje, povoljan odnos narudžbi i proizvodnih kapaciteta i sposobnost kontrole troškova u opskrbnom lancu, priopćila je kompanija sa sjedištem u Shenzhenu. Na kraju prošle godine BYD je pretekao Teslu, isporučivši kupcima 526.409 vozila, u usporedbi s Teslinih 484.507. U cijeloj 2023. kompanija je prodala 3,02 milijuna auta. U siječnju BYD je u Indoneziji predstavio tri modela električnih vozila na baterije.

AUTI SE POČELI PROIZVODITI 1899.
Opel je jedan od najvećih europskih proizvođača automobila i predvodnik u smanjenju emisija CO2 zahvaljujući opsežnom pristupu elektrifikaciji. Društvo je osnovao Adam Opel u Rüsselsheimu, u Njemačkoj, 1862. godine, a automobile je počeo proizvoditi 1899. Opel je dio društva Stellantis NV, globalnog lidera stvorenog za novu eru održive mobilnosti. Zajedno s britanskim sestrinskim brendom Vauxhall društvo je zastupljeno u više od 60 zemalja diljem svijeta i nastavlja ulaziti na nova međunarodna tržišta.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike