Objavljeno 17. studenog, 2023.
Tek nakon normalizacije prometa Vinkovačkom do punog je izražaja došla i realizacija investicije novog podvožnjaka u Mandićevoj ulici (kolokvijalno Čepinskoj), no to ne znači da u Osijeku i dalje neće biti novih radova na infrastrukturi, a posljedično i preregulacije prometa. Osjetit će to vozači uskoro, jer riječ je o dva frekventna raskrižja.
Nakon otvaranja podvožnjaka na Vinkovačkoj, u sklopu projekta Modernizacije tramvajske infrastrukture, Goran Pajnić, direktor GPP-a, istaknuo je da radovi idu dalje. Prije tjedan dana krenuli su u radove na novoj velikoj dionici, D05, od Radićeve do Kuhačeve, u duljini od 760 metara. Kada se radovi sa sjeverne strane presele na južnu, pojavit će se jedna "začkoljica".
- Pretkraj studenoga, predvidljivo 25., zatvorit ćemo raskrižje Radićeve i Europske avenije, ali nastojat ćemo omogućiti maksimalnu protočnost - najavio je Pajnić. Rješenje kojim se zaobišla dionica uz Sakuntalin park, odnosno promjena smjera kretanja na Šetalištu Petra Preradovića, pokazalo se dobrim, gotovo da bi moglo ostati i trajno.
No nije GPP jedini koji realizira veliki projekt u Osijeku. Paraleno, dominanto u zapadnom dijelu grada, Vodovod realizira projekt Osijek 4. Riječ je o rekonstrukciji i izgradnji vodoopskrbne mreže i sustava odvodnje. Jedan se krak realizira u Vukovarskoj, na sjevernom traku između Krežmine i Zagrebačke.

Radovi će se preseliti na južnu stranu, što znači da će biti zatvoreno raskrižje kojim se iz Gundulićeve preko Trga baruna Trenka ulazi na Vukovarsku. To je omiljeni put kada se sa zapada, zaobilazeći strogi centar, vozi u smjeru istoka.
Srećom, i ondje ima nekoliko načina za preusmjeravanje, primjerice iz Gundulićve lijevo u Stepinčevu, desno u Reisnerovu do Istarske i natrag na Vukovarsku. U svakom slučaju, trebat će se snaći i naviknuti, stoga se građane moli za strpljenje i razumijevanje.
Na ljeto iduće godine, otkrivamo, bit će zatvoreno raskrižje Kanižlićeve i Strossmayerove, kod novog stadiona...
Dario Kuštro