Zdravlje
SAVJET LAKŠE SKIDANJE KILOGRAMA

Do lijepog tijela uz održavanje kondicije
Objavljeno 18. rujna, 2023.
Nakon tridesete ulazite u novo razdoblje života, vaš se metabolizam uspori za tri-četiri posto, lakše se debljamo.J.Kn.
Napunite se vlaknima
Važno je unositi dovoljno vlakana u organizam. Hrana bogata vlaknima, poput voća i povrća, obično ima manje kalorija. Na primjer, šalica riže ili tjestenine je oko 200 kalorija, ali šalica povrća je do 60 kalorija.

Dodajte više kretanja u danu
Dodavanje više kretanja vašoj rutini siguran je način da uklonite tjelesnu masnoću. Parkirajte auto dalje, idite stepenicama umjesto dizalom. Sve to, zajedno s hodanjem, zaista potiče sagorijevanje masti.

Dizanje utega oblikuje mišiće
Dizanje utega kod kuće odličan je način da spalite salo, oblikujete mišiće i dođete u formu. Radite s utezima tri-četiri puta tjedno za optimalne rezultate. Ako trenutno ne dižete ništa, počnite s jednim danom tjedno.

Pratite unos kalorija
Čak i kada jedete zdravu hranu, nikada nećete znati koliko kalorija unosite, osim ako ne pratite unos. Koristite se aplikacijom za praćenje obroka i u nju unesite hranu koju redovito jedete. Pratite pune normalne dane obroka. Pogledajte koje namirnice unose više kalorija.

Tijelo treba više proteina
Čini se da skidanje tjelesne masti postaje sve izazovnije nakon što napunite 30 godina. Vaš posao može vas ostaviti neaktivnima dobar dio dana, a vaš mršavi mišić počinje prirodno opadati ako ga ne vježbate. Suprotno onome što mislite, dodavanjem jaja ili graha u salatu za ručak nećete dobiti dovoljno proteina. Kako starite, vašem je tijelu potrebno više proteina kako bi održalo snagu i zalihe mišića. Odabir i jedenje visokokvalitetne proteinske hrane i njihovo uključivanje u svaki obrok i užinu jednostavan je način da smršavite. Ako radite s utezima, potrebno je umoriti mišiće, jedino tako ćete vidjeti rezultate.

Najčitanije iz rubrike