TvObzor
SATIRIČNA KOMEDIJA “IZA KULISA”

Jedinstven prikaz pandemije putem umjetnosti
Objavljeno 12. travnja, 2024.

Glumačke zvijezde David Tennant i Michael Sheen glume sami sebe - dva glumca koja od globalne krize žele stvoriti dramsku seriju. Britanska serija “Iza kulisa” (“Staged”) dolazi u ponedjeljak, 15. travnja, na Pickbox NOW sa zadivljujućom reputacijom i obećanjem da će osvojiti gledatelje prvom epizodom. S 30 nagrada i 11 nominacija, ova serija privukla je pozornost realnim prikazom života tijekom pandemije bolesti COVID-19 ističući se kvalitetom izvedbe i neočekivanim gostujućim ulogama.

“Iza kulisa” donosi svjež pogled na pandemiju očima glumaca i redatelja koji pokušavaju nastaviti s umjetničkim stvaralaštvom u virtualnom svijetu. Ovo nije samo još jedna serija o pandemiji nego zaviruje iza kulisa života glumaca na zabavan i neočekivan način. S Davidovim i Michaelovim genijalnim izvedbama snimanima iz udobnosti vlastitih domova, ova satirična komedija istražuje složenost života tijekom COVID-a. Gledatelji će biti uvučeni u svijet glumačkog dvojca dok se suočava s novim zaprekama i pronalazi nove načine za izražavanje umjetnosti. “Iza kulisa” nudi više od same zabave; potiče gledatelje na razmišljanje o prirodi stvaranja umjetnosti u neizvjesnim vremenima.

Glavne uloge Davida Tennanta i Michaela Sheena donose svježinu i autentičnost seriji “Iza kulisa” ističući se svojim izvanrednim izvedbama, čak i kad nastupaju preko računala. No serija nudi i iznenađujuće gostujuće uloge vrhunskih britanskih i svjetskih filmskih zvijezda kao što su Whoopi Goldberg, Judi Dench, Georgia Tennant, Jim Parsons i Samuel L. Jackson. Kritičar Fergus Morgan iz The Stagea ističe izvrsnost postave i gostujućih glumaca koji dodaju dubinu i slojevitost seriji. Gledatelji se mogu nasmijati, opustiti i pronaći odgovor na pitanje može li umjetnost opstati u digitalnom svijetu. D.M.

“BEZGREŠNA” JE FILM OD ČIJEG TERORA NEMA BIJEGA

Sydney Sweeney je sestra Cecilia u krvavom hororu

HRT OD 1. SVIBNJA PRIKAZUJE DOKUMENTARNU SERIJU “KOLAŽI O LAŽI”