Ekonomija
NOVI ISKORAK NA TRŽIŠTU

U vlasničku je strukturu Fisherije ušao Matijević
Objavljeno 10. siječnja, 2023.
Fisherija, koja je u kratkom roku prepoznata kao brend ribljih proizvoda i plodova mora, među svim dobnim skupinama, mijenja vlasničku strukturu. Tvrtka Fisherija, specijalizirana za prodaju ribe i morskih plodova, kroz svojih, za sada, pet prodavaonica na području Zagreba, izgradila je uspješan i prepoznatljiv brend te ostvarila veliki rast koji se nastavlja širenjem maloprodajne mreže. Početkom ove godine u vlasničku strukturu ušao je Denis Matijević, poduzetnik s više od 30 godina iskustva u poljoprivredno-prehrambenom sektoru. Vlasnik je nekoliko tvrtki u navedenom sektoru te je kroz brend the meat ozbiljno zakoračio u segment visokokvalitetne hrane. Kroz iskustvo novog vlasnika i strategiju poslovanja i razvoja dosadašnjih vlasnika Ivana Bosnića, Branimira Brzića, Marka Burazina i Ivice Žurića, otvara se prilika za još snažniji rast i razvoj brenda. Ovo je i prvi korak u povezivanju brendova Fisherija i the meat u segmentu visokokvalitetne hrane koji bi kroz sinergijske efekte trebao biti temelj za novi iskorak na tržištu. Z.R.

Možda ste propustili...

POLJSKA PRIPREMA POLA MILIJARDE EURA

Kompenzacija za niže cijene žitarica

SURADNJA LIDLA I “ČISTOG PODZEMLJA”

Educirali učenike osnovnih škola o važnosti prirode

EP USVOJIO POJEDNOSTAVLJENJE NACIONALNIH PROVEDBENIH PRAVILA

HPK podržao mjere olakšanja administrativnog opterećenja poljoprivrednika

Najčitanije iz rubrike