Xiaomi je dodijelio nagradu hrvatskoj tvrtki Bijelić Co. za premium partnerstvo
Objavljeno 31. listopada, 2023.
Tvrtka Bijelić Co. već je šest godina distributer Xiaomi proizvoda za Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru
Xiaomi je dodijelio nagradu renomiranoj hrvatskoj tvrtki Bijelić Co. za premium partnerstvo za područje FMCG & FMCE prodaje i distribucije na konferenciji "Global Partner Conference 2023" u Pekingu, koja je okupila više od 600 dobavljača, partnera i lidera industrije iz 58 zemalja i regija, a kojoj je bio domaćin konferencije. Konferencija se održavala od 12. do 14. listopada ove godine.
Nagrada je s veseljem dočekana i u Osijeku, sjedištu tvrtke Bijelić Co., gdje su je zajedno proslavili i svi zaposlenici, a predsjednik Uprave Viktor Bijelić istaknuo je: "Zadovoljstvo naših partnera oduvijek nam je bilo na prvom mjestu te je iz godine u godinu otvaralo prostore našeg daljnjeg rasta. Naša stručnost, visoki standardi poslovanja, upornost i trud naših zaposlenih i službeno su potvrđeni ovom nagradom te ne mogu biti ponosniji na sve što smo zajedno napravili. Koristim priliku zahvaliti našem partneru Xiaomiju na izvrsnoj i kvalitetnoj suradnji, na povjerenju i prepoznatosti, kao i svim našim zaposlenima koji su ovu Xiaomi priču učinili dostupnom svih građanima Hrvatske, Slovenije i Crne Gore, pomičući svakodnevno granice te čineći u svim segmentima dostupnima proizvode vrhunske kvalitete."
Vođeni idejom "Pobjeđujemo zajedno, pobjeđujemo sutra", brojni sudionici konferencije raspravljali su o strateškim pristupima i razvojnim perspektivama koji će u sljedećem razdoblju dodatno unaprijediti obostrano korisnu suradnju te odrediti put za još bolju poslovnu budućnost. Kroz otvoreni razgovor uspostavljen je snažan suradnički poslovni ekosustav te su razmijenjeni uvidi vezani uz jačanje ukupnih izazova globalne ekonomije, a kako bi se zajednički unaprijedile inicijative u kompleksnom globalnom okruženju koje se stalno razvija.
Ne manje važno, ova konferencija poslužila je kao prilika za predstavljanje budućnosti u kojoj se sudionici mogu prilagoditi novim promjenama, znaju iskoristiti prilike i zajedno se suočiti s izazovima, u konačnici ostvarujući zajednički rast i sinergijski razvoj.
Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru u Pekingu predstavili su Ivana Bijelić, izvršna direktorica tvrtke Bijelić Co. i Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Posebno ponosna na prepoznatost kvalitete rada i zalaganje zaposlenika Bijelić Co., prilikom uručenja nagrade za premium partera Xiaomija u istočnoj Europi, Ivana Bijelić naglasila je: "Ova nagrada rezultat je našeg predanog rada, snage naše distribucijske mreže i uspješnog partnerstva sa Xiaomijem. Od samih naših početaka nastojali smo biti među najboljim i najinovativnijim distributerima na tržištu, prateći trendove, ali i zahtjeve tržišta na kojima radimo, u svakom trenutku osluškujući i prilagođavajući se potrebama kupaca. Danas znamo da smo na pravom putu te zahvaljujemo Xiaomiju Hrvatska na izvrsnoj dosadašnjoj suradnji. Ovo je zajednički uspjeh te se radujemo svim budućim izazovima u kojima ćemo nastojati ostvarivati nove uspjehe i napretke."
"Xiaomi na hrvatskom i slovenskom tržištu bilježi kontinuirani rast, što je, između ostalog, i rezultat sinergijskog odnosa s distributerom, tvrtkom Bijelić Co. Ključ partnerskog odnosa leži u usmjerenosti prema zajedničkom cilju, provedbi Xiaomijeve poslovne filozofije "Inovacija za sve". Želimo omogućiti svim korisnicima na hrvatskom i slovenskom tržištu te diljem svijeta da iskuse pametan način života zahvaljujući širokom portfelju pametnih telefona te AIoT uređaja", istaknuo je Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju."
Z.Rupčić
Slijede strategiju premiumizacije brenda
William Lu, partner i predsjednik Xiaomi Corporation i predsjednik Xiaomi International Business Department, ovom je prilikom izjavio: “Naša je misija omogućiti svima na svijetu da uživaju u boljem životu kroz inovativnu tehnologiju. Xiaomi ostaje nepokolebljiv u svojoj predanosti svjetskom tržištu i svojim partnerima te će usprkos izazovnim globalnim uvjetima kompanija nastaviti slijediti strategiju premiumizacije brenda, povećavati operativnu učinkovitost i stvarati nevjerojatne proizvode s poštenim cijenama.”