Autoglas
NISU SE ZAIGRALI

BMW G20 i G21 redizajnirani su bez čudovišnih bubrega
Objavljeno 24. svibnja, 2022.
Dotjeran je vanjski i unutrašnji dizajn, poboljšana je digitalizacija i oprema

BMW-ova zlatna koka, Serija 3, u sadašnjem je obliku kao limuzina i touring na tržištu već četvrtu godinu, a stoga što ulazi u drugu polovinu ciklusa dobila je dotjerani vanjski i unutrašnji dizajn uz veliki napredak u digitalizaciji i opremi. BMW se ovaj put vješto suzdržao s vizualnom revizijom eksterijera tako da dizajn i dalje izgleda prilično ugodno. Prednji i stražnji branici (straga s više boje i ispušnim cijevima od 90 ili 100 milimetara) ipak su dobili suptilnu nadogradnju, rešetka s bubrezima je izmijenjena i s novim letvicama, a puna LED prednja svjetla sada su znatno ravnija nego prije. Tko voli sportskije, i dalje može naručiti paket M Sport i, prvi put, M Sport paket Pro.



Ipak, unutrašnjost je temeljito obnovljena. Sada se standardno ugrađuje zakrivljeni panoramski zaslon koji se sastoji od 12,3-inčnog zaslona iza upravljača i 14,9-inčnog zaslona na sredini nadzorne ploče, i koji pokreće najnoviji infotainment softver iDrive 8. Ručica mjenjača također je redizajnirana.

Prvi put u seriji 3 BMW sada nudi automatsku klimatizaciju s tri zone, koja je čak i standardna za model Touring. Osim toga, standardna oprema je proširena i uključuje automatsko zatamnjivanje unutrašnjih retrovizora, paket za pohranu, parkirne senzore i navigacijski sustav.

Kada je u pitanju pomoć, uvijek su uključeni upozorenje na prednji sudar s intervencijom kočenja, tempomat s funkcijom kočenja, informacije o ograničenju brzine s prikazom zabrane pretjecanja, pomoć pri ograničenju brzine i upozorenje o napuštanju traka s automatskim korigiranjem povratka na pravac.

Što se tiče promjena na pogonskim sklopovima, BMW tu nije promijenio zapravo ništa. I dalje se nudi s klasičnim ICE motorima koji se mogu elektrificirati bilo 48-voltnim blagim hibridnim sustavom ili plug-in hibridnom konfiguracijom. Oba modela proizvode se u tvornici BMW Grupe u Münchenu. Sedan 3 također se proizvodi u San Luis Potosíju u Meksiku. Druga verzija, posebno za kinesko tržište, proizvodi se u BBA joint venture tvornici u Shenyangu. U Njemačkoj će vozila biti na prodajnim mjestima od srpnja. Cijene tamo počinju od 43.900 eura za 318i limuzinu i 45.000 eura za 318i Touring.

Milan Bugarić
SNAGA OD 150 DO 340 “KONJA”
Spektar performansi kreće se od modela 318d sa 150 KS i 318i sa 156 KS do 340d sa 340 KS ili 340i sa 374 KS. Dva plug-in hibridna derivata imaju snagu sustava od 204 ili 292 KS i postižu električni domet od 52 do 61 km. Pogon na sve kotače xDrive je opcionalan za neke motore, a standardan je na 3,0-litrenim šestocilindričnim modelima 340i i 340d.

Možda ste propustili...

PROBLEMI S ČIPOVIMA

Kupiš Mini i dobiješ puzzle!

OHRABRUJUĆI REZULTATI ZA EUROPSKO TRŽIŠTE

Rast prodaje Kijinih vozila u svibnju