Autoglas
UNAPRIJEĐEN

Volkswagen T-Roc, prava mjera za kompaktni SUV
Objavljeno 24. svibnja, 2022.
Popularni SUV s razmeđe B i C segmenta, koji je prodan u više od milijun primjeraka, ušao je u drugu fazu svog životnog ciklusa

Unaprijeđeni Volkswagen T-Roc stigao je i na naše tržište, a među brojnim poboljšanjima su novi i ozbiljniji izgled, još veća razina luksuza, opreme i komfora interijera, kao oštriji fokus na tehnologije, kako za zabavu tako i za sigurnost. Popularni SUV s razmeđe B i C segmenta, koji je prodan u više od milijun primjeraka diljem svijeta (u Hrvatskoj više od 4000) s brojnim je poboljšanjima ušao u drugu fazu svog životnog ciklusa.



Osim dotjerane vanjštine, posebna pozornost poklonjena je unutrašnjosti, gdje se odmah vidi kako je riješena najveća zamjerka dosadašnjem modelu; instrumenta ploča redizajnirana je i dobila je pravi tablet čiji zaslon je, ovisno o opremi, dostupan u veličinama od 8" do 9,2". I, također bitno, upotrijebljeni su kvalitetniji i na dodir mekani materijali.

Oprema


Nove su i komande klima-uređaja, preraspoređeni su otvori za zrak, redizajnirano kolo upravljača, a sjajni Digital Cockpit dio je serijske opreme. TFT zaslon u boji od 8‘‘ iza kola upravljača vozaču pruža visokokvalitetni grafički prikaz ključnih podataka u vezi s vožnjom kao i informacije o statusu sustava potpore za vozača, o audioprogramu i komunikacijskim vezama.

Dostupan je u tri specifikacije opreme; početnoj razini Life, luksuznoj i komfornoj Style te R-Line u sportskom stilu. Čak i Life ima LED prednja i stražnja svjetla, 8,0-inčni digitalni kokpit; bežični App Connect preko svog 8,0-inčnog Ready 2 Discover infotainment sustava; automatsku dvozonsku klimu, kožni upravljač, prednje i stražnje parking-senzore; paket sustava pomoći vozaču uključujući pomoć u traku, prilagodljivi tempomat i Front Assist; i 16-inčne alufelge "Chester", crne krovne nosače i unutrašnju ambijentalnu rasvjetu.

Style, usmjeren na udobnost i tehnologije, ima veći, 10,24-inčni navigacijski infotainment sustav Digital Cockpit Pro Discover Media; sportska komforna sjedala od ArtVelours mikroflisa; dodatno zatamnjena stražnja stakla, LED Plus prednja svjetla i 17-inčne alunaplatke "Johannesburg".

Opcije motora


Sa specifičnim sportskim stilom karoserije, 17-inčnim aluminijskim naplatcima "Valencia", sportskim ovjesom, srebrnim krovnim nosačima i interijerom sa sportskijim elementima kao što su crna krovna obloga i oznaka R-Line, T-Roc R-Line je sportska alternativa verzijama Life i Style. 18‘‘ R kotači od lakog metala opcijski su dostupni u novom Nevada dizajnu, a postoji i opcija 19‘‘ kotača Misano, koja je također nova.

R-Line također dobiva značajke poput progresivnog upravljanja; izbor načina vožnje koji mogu promijeniti karakter automobila u skladu s raspoloženjem vozača; pedale od nehrđajućeg čelika i druga poboljšanja interijera koja pridonose sportskom ugođaju. Premium sportska sjedala dizajnirana za T-Roc R također su dostupna kao opcija, bilo u izvedbi od Nappa kože ili tkanine R-Line.

Dostupno je devet opcija motora i mjenjača, s trocilindričnim i četverocilindričnim jedinicama, benzinskim (1.0, 1.5 i 2.0 TSI) i dizelskim opcijama (2.0 TDI), 6-stupanjskim ručnim i 7-stupanjskim DSG varijantama i snagom u rasponu od štedljivih 110 KS do vrlo uvjerljivog TSI-ja od 190 KS. Dodatna sposobnost Volkswagenova hvaljenog 4MOTION sustava pogona na sve kotače dostupna je na modelima s najvećom snagom – TDI od 150 KS i TSI od 190 KS.

Dizelski motori donose tehnologiju dvostrukog doziranja, s dvostrukim ubrizgavanjem AdBluea, dok 1,5-litreni benzinski motori imaju tehnologiju deaktivacije cilindra kako bi se povećala učinkovitost goriva i smanjio izlaz CO2 dopuštajući automobilu da radi na samo dva cilindra pod određenim opterećenjem.

Ulazni model Life s benzinskim motorom 1.0 TSI od 110 KS u Hrvatskoj starta s cijenom od 184.745,94 kn, Style je dostupan od 206.464,13 kn naviše, a cjenik verzije R-Line kreće od 254.169,57 kuna.
 

Mato Pavličević
VRH PONUDE JE DINAMIČKI T-ROC R
Na vrhu ponude je dinamički fokusirani Volkswagen T-Roc R. Zadržao je svoj snažan 2,0-litreni TSI motor od 300 KS i 400 Nm koji ga do stotke ispucava za 4,9 sekundi uz krajnju brzinu od 250 kilometara na sat. Ima iste nadogradnje kao i obični T-Roc, koje nadopunjuju urođene dinamičke sposobnosti modela zahvaljujući radu R odjela. Novi model je također još izdašnije opremljen od svog prethodnika i dolazi isključivo sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem i pogonom 4MOTION.

Ispušni sustav nosi potpis Akrapoviča, dok visokoučinkoviti kočioni sustav omogućuje i učinkovito usporavanje, uz posebni vizualni dojam zbog svojih plavih kočionih čeljusti. Za takav T-Roc, s dodatkom R u imenu, treba izbrojiti 402.928 kuna. I da, zainteresiranih za ovaj model već sada ima.

DIMENZIJE I VOLUMEN PRTLJAŽNIKA
Duljinom od 4236 milimetara Volkswagen T-Roc nalazi se negdje između dužeg Taiga (4266 mm) i kraćeg T-Crossa (4108 mm). Dugi međuosni razmak od 2590 mm (T-Roc R ima 2594 mm, a VW Taigo 2554 mm) svim putnicima pruža udoban, blago povišen položaj sjedenja. Širina mu je 1819 mm, a visina 1584 mm (T-Roc R 1559 mm, a VW Taigo 1518 mm).

Osnovni volumen prtljažnika T-Roca je 445 litara, dok je za stotinjak litara manji kod T-Roca R, koji iznosi 329 litara. Preklapanjem stražnje klupe volumen u unutrašnjosti T-Roca raste do maksimalnih 1290 litara (kod T-Roca R 1237 litara).

Možda ste propustili...

OHRABRUJUĆI REZULTATI ZA EUROPSKO TRŽIŠTE

Rast prodaje Kijinih vozila u svibnju

ŠVEĐANI RADE NA DEKARBONIZACIJI TRANSPORTA

Volvo Trucks priprema kamion na vodik