Autoglas
OSJEČANKA ĆE PEUGEOTOM 2008 NA TENISKE TURNIRE

Donna ambasadorica brenda automarke Peugeot u Hrvatskoj
Objavljeno 30. studenog, 2021.

Osječanka Donna Vekić, koja je prošlog mjeseca osvojila svoj treći teniski WTA turnir, potpisala je jednogodišnju suradnju s markom Peugeot te je postala njezina ambasadorica brenda u Hrvatskoj. Tenis je dio Peugeota od davnih dana, a ovaj sport najbolje predstavlja njegove vrijednosti. Tenis je sport koji je utkan u gene marke gotovo 50 godina. Peugeot aktivno surađuje s ključnim organizacijama i igračima u tenisu te je svakako jedan od najvidljivijih brendova automobila.



U skladu s tim Peugeot se u Hrvatskoj odlučio na suradnju s tenisačicom Donnom Vekić kako bi ju podržao u osvajanju teniskog svjetskog vrha. Donna Vekić, poznata po visokoj motiviranosti, ciljevima i dobrim rezultatima, odlično se uklapa u strategiju Peugeota koja ju je na ovaj način odlučila podržati na putu prema sportskim uspjesima. Partnerstvom koje su potpisali Donna Vekić i Tomislav Miletić, direktor generalnog zastupnika za marke Peugeot, Citroën i DS Automobiles, Donna Vekić postaje ambasadorica brenda marke Peugeot.

Tijekom ove suradnje Donna Vekić isprobat će Peugeot modele, počevši s modelom 2008, u ovom trenutku najprodavanijim automobilom u Europi uopće. Ovaj suvremeni SUV nove generacije vrhunske udobnosti ističe se snažnim i jedinstvenim stilom, opremljen je suvremenim tehnologijama. Namijenjen je svima koji su spremni za novu dimenziju užitka u vožnji automobila.- Iznimno sam sretna što ću surađivati s markom koja utjelovljuje vrhunski dizajn, kvalitetu i užitak u vožnji. Peugeot je prepoznao moju visoku ambiciju za daljnjim sportskim uspjesima i zahvalna sam što će mi na tom putu pružiti podršku. Vrijednosti o kojoj se brinem kao sportašica i vlasnica privatnog brenda DNNA poklapaju se s onima koje Peugeot naglašavasvojim brendom. Veselim se svemu što nas očekuje! - rekla je Vekić.

- Odlučili smo se na suradnju s Donnom Vekić jer smatramo da ona najbolje predstavlja vrijednosti naše marke. Ona utjelovljuje na najbolji mogući način zahtjevnost, stav i emocije, a upravo su te vrijednosti marke Peugeot i njezine bogate povijesti duže od 210 godina - izjavio je Tomislav Miletić.



Milan Bugarić
Možda ste propustili...

NAJMNOGOLJUDNIJE TRŽIŠTE SVIJETA SE BUDI

Prodaja automobila u Kini porasla prvi put od 2017.

OPREZ JUTARNJE SU TEMPERATURE ISPOD NULE

Vožnja auta zimi traži od vozača opreznost