Autoglas
VRAĆEN IZ 3D U 2D SLIKU

Volvo ima jednostavniji logo
Objavljeno 28. rujna, 2021.
Za Volvo je poznato kako se drži tradicije, no i švedska kompanija odlučila je, kao i brojna konkurencija, promijeniti svoj prepoznatljivi logo. Zanimljivo je kako je novi logo Volva pojednostavljen, vraćen je iz 3D u 2D sliku, a umjesto plave i srebrne boje sada dominira crni ton. Volvo nije precizirao kada će novi logo početi primjenjivati na modelima, vjeruje se kako će se to dogoditi tek 2023. godine. Volvo koristi svoj “Iron Mark” logo još od 1930., iako je od tada znak prošao kroz niz izmjena. Od 2000. godine promijenjena su čak tri logotipa, svi s 3D efektom simbola i plavim natpisom “Volvo”. M.Bu.
Možda ste propustili...

TREĆU GODINU ZAREDOM

Ženeve nema ni 2022. godine...

BROJKE SU LOŠIJE OD ONIH IZ RUJNA 2020.

Zabrinjavajući pad prodaje novih automobila u rujnu