Zdravlje
REKREACIJA

Rolanje čuva dobru liniju i kondiciju
Objavljeno 2. kolovoza, 2021.
Rolanje je idealna rekreacija za brže stizanje na odredište, druženje s prijateljima i prijateljicama te postizanje i očuvanje dobre linije. Roleri su već sigurno otkrili čari ovog sporta (uz uvjet da su opskrbljeni hladnim pićem i da se ne rolaju po najvećem suncu).

Kad prvi put stanete na role, ne možete očekivati da izgledate kao oni zgodni roleri ili rolerice kakve svakodnevno viđate oko sebe, u pozama kao da lebde zrakom i lagano se, ali brzo kreću na kotačićima spretno poput gazela. Za sve treba vremena i strpljenja, a bez prakse ništa ne može biti savršeno prvi put. Prije nego što se otisnete u bespuća za kožu nemilosrdnog betona, tj. pločnika, dobro je malo provježbati ravnotežu, što možeš učiniti kod kuće, na tepihu, na igralištu u blizini nekog rukohvata ili pak uz osobu koja će te uhvatiti počneš li padati. Započni s hodom, prilikom čega ćeš role lagano okrenuti vrhovima prema van, jer ćeš se tako odgurivati na pločniku. Vježbaj i stajanje na jednoj roli. Što bolje uvježbaš ravnotežu, bit će ti lakše zaustavljati se i rolati. Prije rolanja na pločniku provjeri jesu li ti kotačići na rolama čisti i dovoljno pričvršćeni.

Ovisno o vrsti rolanja (rekreacijsko, fitness, utrke, terensko, spust, skok...), važno je nabaviti primjerene role s obzirom na materijal i širinu kotačića (od 70 do 84 mm) i zaštitnu opremu: kacigu i štitnike za ruke, laktove i koljena.

Role za obično, rekreacijsko rolanje nisu skupe i danas se mogu kupiti posvuda, no role za “napredne”, koje se kupuju u specijaliziranim sportskim prodavaonicama, skuplje su i potrebno je pripaziti da se kupe upravo za određenu namjenu prema cilju rolanja. Osim osiguranja za koljena i laktove, koji su u svakom slučaju preporučljivi, postoje i posebne kacige za rolanje, s dodatkom na stražnjem dijelu kacige jer roleri obično padaju na leđa. Izbjegavajte mokro tlo, masne mrlje na cesti, travnate i blatne površine - ne rolajte po njima jer, osim što postoji mogućnost da padnete, uvući će se u lagere i kotačiće te ih oštetiti. J.Kn.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

BLAGODATI KRETANJA

Redovito hodanje pogodno je za sve dobne skupine

2

NAJVIŠE NEZADOVOLJNIH ZBOG STRESA I FIZIČKOG IZGLEDA KAO I ZBOG FINANCIJSKE SITUACIJE

Fizičko blagostanje ne znači samo biti u formi, nego održavati dobro psihofizičko zdravlje

3

DIGITALNA DETOKSIKACIJA

Odvojite vrijeme bez mobitela i računala