Autoglas
E-EXPERT HYDROGEN

Peugeotov električni van koji pokreću vodikove gorive ćelije
Objavljeno 8. lipnja, 2021.
Peugeot e-Expert Hydrogen simbol je strategije "Extended power of choice"

Budući da neprestano teži što većem smanjenju lokalnih emisija ispušnih plinova u svojim vozilima, Peugeot je ove godine postao jedan od prvih proizvođača koji u seriji nudi električnu izvedbu koju pokreću vodikove gorive ćelije (hydrogen fuel cell), i to u segmentu kompaktnih gospodarskih vozila. Ime koje svakako treba zapamtiti je Peugeot e-Expert Hydrogen (Vodik).



Dopunjujući modele s motorom s unutarnjim izgaranjem i električne izvedbe s baterijom, novi Peugeot e-Expert Vodik tako postaje najnoviji simbol strategije "Extended power of choice" koja svakom kupcu daje na izbor široku gamu motora kako bi odabrao onaj koji mu najviše odgovara. Električna izvedba vozila s vodikovim gorivim ćelijama potvrđuje brz razvoj elektrificirane ponude game Peugeot Expert, nakon što je 2020. godine uveden model e-Expert na električni pogon koji je osvojio nagradu "International Van of the Year" početkom 2021., što ga čini šestim vozilom marke Peugeot koje je osvojilo ovaj prestižni trofej od 1992. godine.

Novi Peugeot e-Expert Vodik uvodi inovacije kao što je sustav "mid-power plug-in hydrogen fuel cell electric" koji je razvila grupa Stellantis. Ovo se vozilo sastoji od gorivih ćelija koje proizvode električnu energiju potrebnu za pogon vozila zahvaljujući vodiku koji je dodan u sustav spremnika. Tu je i punjiva litij-ionska baterija visokog napona s kapacitetom od 10,5 kWh koja se može puniti na električnoj mreži te koja također napaja električni motor u određenim fazama vožnje. Značajke Peugeot e-Expert Vodika su mogućnost vožnje na neograničene udaljenosti bez lokalnih emisija CO2, ali i mogućnost punjenja spremnika vodika za samo tri minute kojim se postiže 400 kilometara dometa prema ciklusu homologacije WLTP. Na vozilu je i utičnica za punjenje za bateriju visokog napona.

Peugeot e-Expert Vodik dolazi u dvije duljine (Standard i Long) s istim tovarnim obujmom kao i kod izvedbi s dizelskim motorom i izvedbi s električnim motorom (s baterijom), a omogućava do 6,1 m³ tovarnog obujma. Nosivost mu je do 1100 kilograma te mogućnost vuče do jedne tone.

Milan Bugarić

FRANCUZ PROIZVODI, A NIJEMAC "GLANCA"
Peugeot e-Expert Hydrogen nudi i novi oblik mobilnosti koji može ispuniti potrebe poslovnih kupaca, kao i mnogih urbanih zajednica koje žele očuvati kvalitetu života svojih stanovnika. Silazit će s proizvodne trake tvornice u Valenciennesu u Francuskoj, a potom se preraditi u tvornici u Rüsselsheimu (Njemačka) u kojem se radi na razvoju tehnologije vodika.
Možda ste propustili...

SPOJ DIGITALNE TEHNOLOGIJE I URBANE VOŽNJE

Bogata električna mobilnost Citroëna

KAROSERIJA ĆE BITI 60 KILOGRAMA LAKŠA

Novi Qashqai bit će prepun laganih aluminijskih ploča