Osijek
ZRAČNA LUKA OSIJEK

Povratna karta od Osijeka do Dubrovnika i Splita 700 kn
Objavljeno 1. svibnja, 2021.
Zbog pandemije cijene avionskih karata su u padu, pa je putovanje do mora jeftinije i brže

Zračna luka Osijek uvela je krajem ožujka ove godine ljetni red letenja i novost je da, uz postojeće linije Trade Aira, zrakoplovima Turbolet L-410, kapaciteta 18 sjedala, tri puta tjedno a dva puta dnevno u Zagreb i iz njega, dva puta tjedno u Pulu i dalje za Split i natrag, dva puta tjedno u Rijeku i dalje za Split i Dubrovnik te natrag, sada leti i Croatia Airlines, jedanput tjedno prema Dubrovniku i Splitu. Cijene karata su, razumljivo, zbog situacije s pandemijom koronavirusa nešto niže, a konačna cijena ovisi o popunjenosti zrakoplova.

- Za direktne letove Croatia Airlinesom zrakoplovima Dash 8-Q400 sa 76 sjedala prema Splitu i Dubrovniku u jednom smjeru putnici moraju izdvojiti od 338,75 kuna, početna cijena povratnih karata za Split je 688,75 kuna, a za Dubrovnik 702,50 kuna. U cijenu je uračunana ručna prtljaga, a za dodatni je kofer potrebno izdvojiti još 60 kuna - kaže nam Igor Pandžić, voditelj komercijale i marketinga Zračne luke Osijek.

Karte za sve domaće letove do 15. lipnja ove godine privatna domaća čarter-kompanija Trade Air također je pustila u prodaju. Riječ je o PSO linijama koje će nastaviti prometovati i u ljetnom redu letenja ove godine i, ne bude li nekog znatnijeg pogoršanja s pandemijom koronavirusa, letovi bi trebali biti dostupni sve do listopada. Cijena karte u jednom smjeru na liniji Osijek - Zagreb kreće od 235 kuna, od Osijeka prema Rijeci, Puli i Splitu od 347 kuna, a prema Dubrovniku od 460 kuna. Za povratne karte do Zagreba putnici pak moraju izdvojiti 555 kuna, Pule, Rijeke i Splita 700 kuna, a do Dubrovnika 820 kuna. U te je cijene, kažu nam iz ZL Osijek, uračunana i prtljaga težine do 13 kilograma.

U osječkoj zračnoj luci ističu važnost da se spremno dočeka potpuna normalizacija zračnog prijevoza putnika i roba, koji će, naravno, zaživjeti tek sa suzbijanjem pandemije, a vjerujemo i potpunom procijepljenošću stanovništva.

Podsjetimo da je od 22. travnja ove godine vođenje Zračne luke Osijek, na prijedlog hrvatske Vlade, preuzeo Ivan Kos, koji je tada za naš list izjavio kako je potpuno svjestan stanja u Zračnoj luci, kao i svih dodatnih posljedica epidemije, napomenuvši da je unatoč svemu uvjeren da uz ulaganja za koja postoje dostupna sredstva i prilike na tržištu zračnih luka osječki aerodrom može dati novu dimenziju gradu, županiji i cijeloj Slavoniji.

Tomislav Prusina
KOS: NAMETNUTI SE U ŠIROJ REGIJI
- Došao sam na čelo Zračne luke osijek s namjerom da napravim maksimum. Vjerujem da ćemo uz suradnju sa svima, na lokalnoj i na nacionalnoj razini, ispuniti maksimalni potencijal i nametnuti se u široj regiji - poručio je prilikom preuzimanja dužnosti direktor Zračne luke Osijek, Ivan Kos. Osječka zračna luka u 55-postotnom je vlasništvu države, s 25 posto u vlasničkoj strukturi sudjeluje Grad Osijek, a preostalih 20 posto u vlasništvu je Osječko-baranjske županije.
Možda ste propustili...

PRAVNO SAVJETOVANJE ZA UMIROVLJENIKE

Razlika između uzdržavanja

STJECANJE ZNANJA O ZDRAVIM PREHRAMBENIM NAVIKAMA

Kuharska školica u Centru DOKKICA

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

GRADSKI POSJEDI TRAŽE NOVOG VLASNIKA

Zašto Grad prodaje 379 m2 u središtu baš uoči izbora?

2

POVRAT POREZA

Mladi zaposleni Osječani "podijelit" će 20 milijuna

3

VOZILI BUSEVI, A TRAMVAJI SE OKRETALI PO TRGU

Zastoj tramvaja zbog „kvrcavice”