Tehno
CLOUD WORKSPACE COLLABORATION

Platforma pomaže da se premosti jaz između papirnatih i digitalnih okruženja
Objavljeno 30. travnja, 2021.
Cloud Workspace Collaboration je platforma koja spaja alate za suradnju s automatizacijom procesa za dnevne poslovne zadatke kao što su obrada faktura, upravljanje ugovorima i digitalizacija ljudskih potencijala, ta će platforma pomoći tvrtkama da učinkovito premoste jaz između papirnatih i digitalnih okruženja te prošire svoje operativne mogućnosti u raznim radnim okruženjima, u uredu i izvan njega.


„U modernim je tvrtkama uobičajeno zadržavanje kombinacije digitalnih procesa i onih koji se temelje na papiru dok se potonji razvijaju u smjeru digitalizacije. No, da bi osigurale učinkovit i neprestan tijek informacija u novim hibridnim radnim okruženjima, tvrtke trebaju alate za zadržavanje najboljih praksi u upravljanju informacijama bez obzira na to kada ili gdje ih trebaju“, rekao je Aleksander Bende, poslovni savjetnik za rješenja u tvrtki Canon CEE GmbH.


Promjenljivi zahtjevi modernih zaposlenika i tvrtki bili su u srži Canonova dizajna nove platforme. Canon Cloud Workspace Collaboration predstavlja jednostavan, inteligentan i usklađen način upravljanja dokumentima i procesima ključnim za poslovanje na području obrade faktura, upravljanja ugovorima i digitalizacije ljudskih resursa uz veću učinkovitost i manje troškove, a bez potrebe za uvođenjem složenih IT rješenja. Upravo je ovo potonje korisno tvrtkama svih veličina koje imaju slabiju internu IT podršku, pa je teško uvesti ili održavati složena tehnološka rješenja za udaljene zaposlenike. Osim unaprijed definiranih procesa, Canonov sustav može podržati bilo kakve poslovno važne procese povezane s dokumentima kod kojih se traži djelovanje korisnika.


Canonova platforma Cloud Workspace Collaboration dio je moćnog sustava rješenja Hybrid Workspace koji donosi brojne prednosti tvrtkama spremnim prilagoditi se dinamičnoj budućnosti tako što će im pomoći maksimizirati sposobnost izvođenja administrativnih zadataka kroz automatizaciju.


„Automatizirani tijek rada za prihvat, provjeru valjanosti i odobravanje dolaznih faktura omogućuje tvrtkama i ustanovama da ubrzaju svoje računovodstvene prakse do 50 %. Nadvladavaju se kašnjenja u procesnoj logistici, koja se obično pojavljuju pri udaljenom radu, a poslovne operacije povezane sa sadržajima znatno se poboljšavaju“, rekao je Bende.


Cloud Workspace Collaboration se osim toga učinkovito hvata ukoštac s izazovima upravljanja poslovnim ugovorima tako što posve automatizira digitalizaciju dokumenata ili pomaže timovima za ljudske resurse da postanu dinamičniji i smanje troškove uklanjanjem tijekova rada u kojima se dokumentacijom upravlja ručno. M.R.
Možda ste propustili...

RJEŠENJA ZA HIBRIDNA RADNA OKRUŽENJA

Canon predstavlja novu liniju višefunkcijskih pisača

IGRALI SMO: SUPER MARIO 3D WORLD + BOWSER’S FURY

Avanture popularnog mačka Marija stigle su i na Switch

Najčitanije iz rubrike