Ekonomija
KRAVICA KRALJICA - NOVI BREND

Beljska mljekara jedina ima i farme
Objavljeno 28. travnja, 2021.
Pod novim brendom "Kravica Kraljica" tvrtka Belje tržištu je predstavila novu liniju mlijeka i mliječnih proizvoda koja izlazi iz mljekare u Osijeku, u kojoj je početkom godine, nakon uspješno realiziranog preuzimanja pogona, nastavljena sedamdesetogodišnja tradicija proizvodnje domaćih mliječnih proizvoda. Belje je jedina velika mljekara u Hrvatskoj koja uz proizvodne kapacitete ima i farme mliječnih krava. Uza svoje vlastito mlijeko, koje daje 4000 krava na farmama Belja i 2000 krava na farmama Vupika, Belje otkupljuje mlijeko kooperanata s područja svih pet slavonskih županija.


Kako navode iz Belja, ta široka sirovinska baza domaćeg mlijeka bila je i podloga za razvoj novog brenda čiji naziv i šarmantni vizual Kravice Kraljice predstavlja više od 7500 kravica s domaćih farmi. Njihovo je mlijeko baza svih novih proizvoda koji se na tržište plasiraju u različitim pakiranjima: svježe i trajno mlijeko, svježi sir s vrhnjem, klasični i grčki jogurt i vrhnje.


S novim je brendom Belje, kako posebno naglašavaju iz te tvrtke, napravilo i ekološki iskorak jer je trajno mlijeko "Kravica Kraljica" jedino mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.


"Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logična je naša želja da vlastito mlijeko plasiramo na tržište kroz domaće mliječne proizvode. Godišnje zajedno s partnerima i kooperantima proizvedemo 58 milijuna litara mlijeka, što čini 14 posto ukupne količine kravljeg mlijeka proizvedenog u Hrvatskoj. Stoga nam je jako važno da potrošači znaju da se radi o hrvatskom mlijeku jer im mi jamčimo sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda, pa ćemo do kraja godine na tržište izaći s brojnim novitetima, a zajedno s razvojem linije mliječnih proizvoda Kravica Kraljica razvijat ćemo i kooperantske odnose i kvalitetu domaćeg mlijeka", istaknuo je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus, u povodu lansiranja novog brenda, naglasivši da je preuzimanje proizvodnog pogona osječke mljekare bila prva investicija Fortenova grupe, kojom je osiguran nastavak proizvodnje i radna mjesta za 88 zaposlenih te sigurnost proizvodnje za 249 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

"S ponosom možemo reći da proizvodi Kravica Kraljica nose oznaku 100 posto hrvatsko. Naime, glavne odrednice našeg poslovanja su sljedivost, dobrobit životinja i održiva proizvodnja. Osim automatizacije u proizvodnji i mužnji, koja je u vrhu svjetskih standarda, u našim prostranim ‘"domaćim štalicama" o kravama se svih 365 dana u godini brinu naši dugogodišnji zaposlenici koji se doista trude tretirati ih kao kraljice. Uz to, njihova prehrana temelji se na domaćim sirovinama s naših oranica", istaknuo je Tomislav Radišić, direktor Tvornice mliječnih proizvoda Belje. I.Getto
7500

kravica s domaćih farmi bilo je podloga Belju za razvoj novog brenda

58

milijuna litara mlijeka godišnje zajedno s partnerima i kooperantima proizvodi Belje

14 %

je to od ukupne količine kravljeg mlijeka proizvedenog u Hrvatskoj
Možda ste propustili...

U NPOO-U OSIGURANO 32 MILIJUNA KUNA

U pripremi uspostava projekta banke hrane

POTRAŽNJA ZA MENADŽERIMA

Predviđa se porast mirovinske imovine

JOŠ SE UVIJEK PROCJENJUJU ŠTETE

Voćarima prvi put od mraza stradale i šljive

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana