Zdravlje
TJELOVJEŽBA

Žene lakše sagorijevaju više masnoća
Objavljeno 12. travnja, 2021.
Nekoliko studija otkrilo je da žene imaju tendenciju sagorijevanja više masti od muškaraca tijekom vježbanja. Najviše masnoće sagorijevali su oni s najboljom kardio kondicijom, ali žene su konstantno sagorijevale više masti nego muškarci.


Znanstvenici kažu da specifični proteini u mišićnom tkivu pomažu boljoj razgradnji masti za energiju tijekom treninga.


Osobe bolje kondicije sagorijevale su više masti tijekom vježbanja, bez obzira na životni stil, poput prehrane i navika u vježbanju. Iako češće vježbanje može povećati izdržljivost, podaci su otkrili da navike vježbanja nisu povezane s nekom prednošću sagorijevanja masti. Nije bilo važno jesu li sudionici konzumirali više ugljikohidrata ili više masti.


Rezultati sugeriraju da ako želite vježbati kako biste sagorjeli masnoće, najbolje je ne fokusirati se na samo kardio trening ili posebne dijete. Umjesto toga pokušajte poboljšati ukupnu aerobnu izdržljivost.


Razmislite o dodavanju kratkih, intenzivnih vježbi s još kraćim razdobljima odmora u treningu. Primjerice, možete trčati 20 sekundi, odmoriti se 10 sekundi i ponoviti. Učinite to od šest do osam rundi. Tempo bi trebao biti dovoljno intenzivan da se osjećate iscrpljeno već nakon nekoliko minuta. Žene bi mogle biti fizički otpornije od muškaraca. Žene su obično otpornije na umor, imaju bolji protok krvi u mišićima, i brže se oporavljaju nakon napora nego muškarci. Bolje sagorijevanje masti moglo bi objasniti i zašto žene imaju veću osjetljivost na inzulin, hormon koji regulira šećer u krvi. Osjetljivost na inzulin znak je zdravog metabolizma, što sugerira da su žene metabolički fleksibilnije od muškaraca.J.Kn.
Razmislite o dodavanju kratkih, intenzivnih vježbi s još kraćim vremenom odmora tijekom treninga
Možda ste propustili...