Tehno
KAKO NASTAJE GLAZBA ZA PLAYSTATION IGRE?

Sony Interactive Entertainment teži pružiti jedinstveno iskustvo
Objavljeno 9. travnja, 2021.
Sony Interactive Entertainment (SIE) teži igračima pružiti jedinstveno igračko iskustvo koje se ne može naći nigdje drugdje. Igrače žele uroniti u svoje naslove i uspostaviti vezu s igrom koja se proteže i dalje od igre. Ovaj proces počinje radom glazbenih vodiča, ljudi koji rade s programerima kako bi nadzirali glazbene elemente igre. SIE ima brojne talentirane glazbene profesionalce, uključujući upravitelja glazbe za kreativne usluge PlayStation Studija, Duncana Smitha i starijeg voditelja A&R, Alexa Hackforda. Kad je riječ o pronalaženju prave glazbe za igru, cilj je odabrati glazbu koja najbolje odgovara naslovu, ali i eksperimentirati i isprobati nove stvari. Hackford je kao nedavne primjere istakao Ghost of Tsushima i Marvelov Spider-Man: Miles Morales. Glazbene referentne točke igre Ghost of Tsushima bila je japanska srednjovjekovna glazba. Međutim, ova glazba nikada nije snimljena i uglavnom postoji kao usmena tradicija.

"Izazov je pronaći sinergiju između drevnih tehnika i moderne kompozicije kako bi se stvorilo jedinstveno, emocionalno zvučno putovanje koje rezultat pruža", kaže Hackford o iskustvu.

Za Marvelov Spider-Man: Miles Morales cilj je bio uzeti teme iz prethodne Marvelove igre Spider-Man u kojima je sudjelovao Peter Parker, a zatim ih nadograditi kako bi Milesova priča bila jedinstvena. To je značilo da skladatelj prve igre John Paesano surađuje s nagrađivanim Grammyjem producentom Boi-1da (Beyonce, Drake).M.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike