Autoglas
HIGHLANDER U HRVATSKOJ JE DOSTUPAN KAO HIBRID

Najveći Toyotin SUV stigao je u Hrvatsku
Objavljeno 30. ožujka, 2021.
Unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od obiteljskog SUV-a sa 7 sjedala

Highlander - Toyotin najveći SUV, prvi je put dostupan u Hrvatskoj, i to s isključivo pravim hibridnim pogonskim sklopom. Highlander je široke ruke kada je riječ o prostranosti, ali škrt kada je u pitanju emisija. Kombinira sve velike pogodnosti Toyotinih SUV-ova, kao što su 7 sjedala na raspolaganju, udobnost, vozna svojstva i sigurnost, uz izuzetno tih pogon na sve kotače i hibridni pogonski sklop snage 248 KS, koji pruža malu potrošnju goriva od samo 6,6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 149 g/km.


Highlander Hybrid dugačak je 4966 mm, širok 1930 mm, visok 1755 mm, uz pozamašan osovinski razmak od 2850 mm. Trag prednjih kotača je 1662 mm, a stražnjih 1690 mm, što je dodatno naglašeno izbočenim lukovima kotača.


Unutarnji dizajn

Unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od obiteljskog SUV-a sa 7 sjedala. U središtu se nalazi zaslon multimedije od 12,3“ s kojeg se spušta konzola omeđena glatkom oblogom mekanom na dodir. Svi upravljački prekidači nezamjetno se uklapaju u površine na kojima su smješteni, kombinirajući eleganciju i jednostavnost korištenja.


Zahvaljujući izdašnom osovinskom razmaku od 2850 mm, Highlander Hybrid uistinu je vozilo za 7 sjedala - mogućnost klizanja drugog reda sjedala za 180 mm osigurava prostranost i lak pristup trećem redu sjedala za dvije odrasle osobe. Poklopac prtljažnika ima električni pogon, a uključuje se pomakom noge, što otvara pristup obujmom od 332 litre u izvedbi za 7 sjedala, uključujući 27 litara ispod podnice. Preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala obujam prtljažnika moguće je znatno povećati, do maksimalnih 1909 litara.


Pogon


Potpuno hibridni pogonski sklop u Highlanderu kombinira 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom Hybrid Dynamic Force i prednji i stražnji elektromotor - pri čemu stražnji elektromotor daje Toyotinu SUV-u inteligentni pogon na sve kotače - kao i snažnu nikal-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedala.


Hibridni pogonski sklop pruža Highlanderu vrlo mirno i snažno ubrzanje kad god vam je potrebno, mogućnost vožnje stalnom brzinom do 125 km/h isključivo na električni pogon brzinom i sposobnost vuče prikolice težine do dvije tone. Ukupna snaga sustava od 248 KS pruža Highlanderu Hybridu ubrzanje 0-100 km/h za 8,3 sekunde, te najveću brzinu od 180 km/h.

Highlanderova platforma TNGA-K pruža mu laganu školjku visoke krutosti. To se kombinira s niskim težištem, sofisticiranom Macphersonovom nogom sprijeda i lafetom na stražnjem ovjesu, dok upravljač sa zupčastom letvom, visoke krutosti daje novom SUV-u vrlo okretno upravljanje.


Vozne karakteristike učinjene su dodatno udobnijima zahvaljujući Highlanderovom sustavu Ride Control (Nadzor vožnje) s Torque Demand (moment na zahtjev) - sustavima nadzora ljuljanja karoserije u zavoju i propinjanja pri ubrzavanju.

Toyota Highlander Hybrid AWD u ponudi je s tri različita paketa opreme; Elegant, Executive i Premium, čiji se raspon cijena kreće od 424.000 kn do 522.500 kuna.


 

Milan Bugarić
BOGATA OPREMA
Svi modeli odlikuju se funkcijom pametnog ulaska (Smart Entry), LED glavnim svjetlima, 3-zonskim klima uređajem, grijanjem sjedala i bežičnim punjačem telefona Premium oprema uključuje virtualni zaslon od 10,1“, zaslon multimedije na središnjoj konzoli od 12,3“ i ozvučenje JBL, snage 1.200 W, s 11 zvučnika

Specifikacija opreme za Highlander je vrlo opsežna sa širokom paletom funkcionalnosti. Poduzete su brojne aerodinamičke mjere radi postizanja vrhunske stabilnosti vozila, upravljivosti i udobnosti u vožnji.
424

tisuće kuna je startna cijena za paket Elegant
248

konjskih snaga isporučuje hibridni pogonski sklop Highlandera
Hibridni pogonski sklop pruža Highlanderu vrlo mirno i snažno ubrzanje kad god vam je potrebno
Možda ste propustili...