Autoglas
NOVI LOGO DACIE VIDLJIV JE U ULICI JABLANOVA 15

Novi vizualni identitet stigao u osječki Fornix
Objavljeno 26. rujna, 2023.

Dacia je nedavno okrenula novu stranicu i predstavila novi vizualni identitet, koji je stigao i u Fornix, ovlašteni Renault, Dacia i Nissan prodajni centar i ovlašteni servis, u Ulici jablanova 15 u Osijeku. Snažan dizajn odražava temeljne vrijednosti marke Dacia te istovremeno povećava vidljivost i suvremenost koncesionarske mreže.



Dacia je u nešto više od 15 godina nekoliko puta uzdrmala temelje automobilske industrije i uvijek ostala vjerna životnom stilu svojih kupaca, te nastavila održavati jedinstven položaj novim koncesionarskim modelom koji spaja jednostavnost, autentičnost, prirodu i tehnologiju.

Kada je Luca de Meo početkom 2021. pokrenuo strateški plan "Renaulution", cilj je bio "osnažiti marke Renault Grupe i svakoj od njih osigurati jedinstven teren za rad". Nekoliko mjeseci poslije Dacia je iskoristila priliku i predstavila novi vizualni izričaj, koji je isprva uključivao minimalistički logotip, nadahnut predmetima koje obično možemo naći u garažama i radionicama, kao što su zupčanici, lanci i alati, a koji evociraju snagu, pouzdanost i funkcionalnost. Jednostavne i precizne linije amblema na simetričan su način, poput karika lanca, povezivale slova D i C i tako prenosile poruku o čvrstoći i povezanosti. U posljednjem koraku preobrazbe, Dacia je plavu boju zamijenila kaki-zelenom te predstavila novu paletu boja, koje podsjećaju na prirodna prostranstva i prizivaju pustolovni duh marke.


Dizajnerski tim tada se potpuno posvetio radu na novom izgledu Daciinih koncesija, uvelike se oslanjajući na vizualna i grafička rješenja koja Dacia od lipnja 2021. upotrebljava u komunikacijskim kanalima. Puna linija zemljane boje proteže se obrisima pročelja glavne zgrade u kojoj se nalazi Daciin izložbeni prostor. Na gornjem dijelu pročelja, iznad središnjeg prozora, istaknut je osvijetljeni logotip s crnim rubovima. Logotip je danju zemljane boje, a noću se osvjetljuava i poprima bijelu boju. Tu su još zastave s amblemom marke i daškom komplementarnih boja, kao što je boja terakote i pijeska, a koje dodatno upućuju na povezanost Dacie s prirodom.

Paleta boja koja krasi Daciin prostor Fornixa upotrijebljena je na totemima, zastavama i drugim vanjskim obilježjima kako bi kupci izdaleka s lakoćom prepoznali Fornixov salon. Bijelo osvjetljenje amblema i logotipa, uočljivo danju i noću, poziva kupce da uđu u autosalon.

Milan Bugarić
Možda ste propustili...

ČUVAJU SVOJE PREGOVORI SA STELLANTISOM

Talijanska vlada želi povećanje proizvodnje

TRŽIŠTE AUTOMOBILA U EUROPSKOJ UNIJI

Europska prodaja ubrzala u listopadu