Novosti
GLOBALNO ISTRAŽIVANJE INFOBIPA

SMS najkorišteniji kanal komuniciranja
Objavljeno 6. prosinca, 2022.
SMS, ili tekstualne mobilne poruke, u svijet su krenule prije 30 godina, a unatoč raznim novijim načinima i dalje su najkorišteniji kanal komunikacije, pokazalo je istraživanje tvrtke Infobip. Riječ je o globalnom istraživanju Infobipa u kojemu se uloga SMS-a u ostvarivanju interakcije kompanija i njihovih korisnika pokazala važnom na globalnoj razini. Istraživanje se oslanja na podatke iz više od 153 milijarde komunikacijskih interakcija na Infobipovoj platformi. SMS (Short Message Service) razvio se od osobne platforme za slanje poruka do ključnog alata za komunikaciju između brendova i kupaca, a prvi je poslan 2. prosinca 1992., podsjećaju iz Infobipa, jedne od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj i regiji koja posluje globalno. Prema Infobipovoj analizi, SMS u ovoj godini ostvaruje rast korištenja od čak 75 posto u odnosu prema lani, a među tri je najpopularnija komunikacijska kanala u svim regijama gdje posluje ta tvrtka. Analiza je pokazala i da se SMS-om nastavljaju koristiti kompanije i brendovi za obavještavanje korisnika, ali i sigurnosna rješenja, a važnost SMS-a za brendove vidi se i u podatku da je 16 posto ukupnih marketinških interakcija ostvareno upravo preko tog kanala. Iz Infobipa otkrivaju i da se brojni sektori i dalje oslanjaju na SMS, poput, primjerice, sektora bankarstva i financija za pravodobno obavještavanje korisnika, zatim u maloprodaji i e-commerce području za automatizaciju maloprodajnog marketinga, a telekomi se oslanjaju na SMS za pouzdanu i sigurnu razmjenu poruka s međunarodnom bazom korisnika. H
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike