Autoglas
NA KRILIMA USPJEHA TONALEA

Još jedno osvježenje Alfinih Giulije i Stelvija
Objavljeno 22. studenog, 2022.
Tu su nova Full-LED Adaptive Matrix prednja svjetla i nova rešetka Trilobo, koja ih vizualno povezuje s manjim Tonaleom

Nova Giulia i Stelvio debitiraju nedugo nakon što su objavljeni prvi sjajni prodajni rezultati novog Alfina SUV-a Tonale. Ta dva nagrađivana modela osvojila su kupce zahvaljujući dinamici vožnje koja je zaštitni znak marke i bezvremenskom dizajnu koji svako vozilo Alfa Romeo čini pokretnim umjetničkim djelom.



Prednja i donja rešetka dvaju glavnih zračnih kanala dobile su posebnu završnu obradu kako bi u suvremenom stilu reinterpretirale poznatu i prepoznatljivu Trilobo rešetku. Glavna nova značajka izvana su svjetla 3+3, s Full-LED Adaptive Matrix tehnologijom. Tri modula čine jedinstvenu prednju liniju nove Giulije i Stelvija i osiguravaju najbolje uvjete osvjetljenja, zahvaljujući uvođenju novih sofisticiranih tehnologija. Adaptivni sustav prednjih svjetala stalno prilagođava kratka svjetla na temelju brzine i uvjeta vožnje.

Oba su automobila opremljena najsuvremenijom tehnologijom kako bi osigurala udobno i povezano iskustvo, dok istovremeno pružaju Alfin užitak u vožnji. Najznačajnija izmjena interijera može se vidjeti na ploči s instrumentima s njezinim povijesnim ‘teleskopskim‘ dizajnom. Uključuje novi, potpuno digitalni TFT zaslon od 12,3 inča, na kojemu se može pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima povezanima s tehnologijama autonomne vožnje. Klaster se može konfigurirati u tri izgleda: Evolved, Relax i Heritage.

Sportsko-dinamično držanje Giulije i Stelvija podržano je širokom upotrebom ultralaganih materijala poput aluminija, koji se koristi u bazi motora, i ugljika, koji se koristi za pogonsku osovinu, a koji je preuzet izravno iz svijeta utrka. Pogon na sve kotače s Q4 tehnologijom koja omogućuje Stelviju da svu snagu pošalje na stražnje kotače. Ako se prianjanje guma približava granici proklizavanja ili ako to zatraži vozač, može trenutačno isporučiti do 50 posto okretnog momenta motora na prednje kotače u manje od 150 ms, sprječavajući proklizavanje kotača i osiguravajući maksimalne performanse vozila i učinkovitost vožnje.

Dostupne su dvije razine opreme, Super i Ti. Oprema Super početni je model za jedinstveno iskustvo Alfa Romea, dok Ti dodatno poboljšava performanse i sportski izgled automobila. Na svim modelima iz linije sada je dostupna dizelska verzija sa 160 KS i pogonom na stražnje kotače, dok su u ponudi i dalje snažni benzinski motor s pogonom na sve kotače od 280 KS i dizelski motor od 210 KS.

Posebna serija Competizione temelji se na opremi Veloce i dostupna je sa svim motorima. Ima ekskluzivnu Moon Light sivu mat boju i crvene kočničke čeljusti. Sportski izgled novog Stelvija naglašen je 21-inčnim kotačima, dok unutrašnjost dodaje Harman/Kardon audiosustav i kožom presvučena upravljačka ploča i sjedala s crvenim šavovima. Nova Giulia i Stelvio bit će dostupni u prvom kvartalu 2023.

Mato PAVLIČEVIĆ
TRENUTAČNI KONTROLIRANI ODZIV KOČNICA
Kad je riječ o ovjesu, sprijeda je dvostruka poprečna osovina s poluvirtualnom osovinom, za optimiziranje učinka filtriranja i omogućavanje brzog i preciznog upravljanja. Straga je multilink rješenje s četiri i pol “ruke” – patent Alfa Romea – koji pruža poboljšanu upravljivost u kombinaciji s izvrsnom udobnošću. Integrirani kočnički sustav (IBS) elektromehanički je sustav koji kombinira kontrolu stabilnosti s kočničkim sustavom, jamčeći trenutačni odziv kočnica, ograničavajući zaustavni put i omogućavajući značajnu optimizaciju težine. Iznimno izravno upravljanje, upareno s 8-stupanjskim ZF automatskim mjenjačem s aluminijskim ručicama iza volana za mijenjanje brzina, ​​jamči neusporedivo upravljanje u zavojima i doprinosi dinamici vožnje i limuzine i SUV-a.