Osijek
NOVA USLUGA DENTALNI CENTAR KOVAČ POČINJE S RADOM

Najmodernije dentalne usluge na jednom mjestu
Objavljeno 1. listopada, 2022.
Bitno nam je raditi stvari najbolje što možemo i težiti biti među najboljima

Anastazija Ašćić i Željko Kovač, životni i poslovni partneri od idućeg tjedna otvaraju novo poglavlje u svojim karijerama. Oboje se doktori dentalne medicine i nakon što su svaki više od desetljeća imali svoje zasebne ordinacije, sada su ujedinili svoje znanje i iskustvo. Od ponedjeljka s pružanjem usluga počinje Dentalni centar Kovač.



Što nam to donosi novoga, otkrivaju u ovom paralelnom razgovoru.

Anastazija - Namjera nam je objediniti sve usluge u stomatologiji na jednom mjestu, od ortodoncije, parodontologije, oralne kirurgije, estetske stomatologije, protetike, medicinske estetike, rentgen dijagnostike, dijagnostika čeljusti. Sve to popraćeno je suvremenom digitanom opremom.

Željko - Vrlo smo strastveni u onome što radimo, a kada radite to što volite onda tražite način da budete još bolji u tome. To je bila ideja vodilja. Nismo razmišljali na način da mi sada želimo napraviti nešto veliko, nego smo si željeli stvoriti uvjete kako bi još više mogli uživati u svome poslu, a onda i pacijentima pružiti još bolju uslugu.

Željeli smo raditi s najmodernijom opremom, imamo primjerice uređaj za 4D dijagnostiku, poprilično smo sigurni da ga nema nitko u Hrvatskoj, tako da uslugu koju ćemo pružati je nešto iznad uobičajenog standarda. Gledamo koji se to trendovi u našoj struci postavljaju, a jedna od njih je i to da je tehnologija uobičajena stvar. Kako bi radili s njom, potrebi su uvjeti, a oni su sada objedinjeni na ovoj lokaciji.

Osim opreme, jasno je da je važan i tim koji s njom radi. Tko je dio vašeg tima?

Anastazija - Uz nas dvoje, to je i kolegica stomatolog. Od vanjskih suradnika imamo ortodonta, dok nam s riječkog Sveučilišta dolazi parodontolog. Za velike kirurške zahvate smo angažirali kirurga koji ima svoju kliniku u Opatiji i koji je među 20 akreditiranih stručnjaka tvrtke Straumann. Zahvate estetske kirurgije povjerili smo osječkoj kolegici, Imamo dakle tim koji je privučen sa svih strana Hrvatske, ali koji u svojoj domeni predstavljaju sinonim za znanje i iskustvo.

Kojom porukom se obraćate starim i potencijalno novim pacijentima?

Željko - Poanta modernog razmišljanja je stvoriti virtualnog pacijenta, što znači da uzimate sve podatke koji su vam potrebni, od intraoralnih i portretnih fotografija, CB CT-a, digitalnog otiska do onoga što pacijent radi svakodnevno - kretanje i točan položaj čeljusti. Kada sve to sumirate u jednu cjelinu, vi radite na virtualnoj osobi koja je jednaka pacijentu. Cijeli koncept koji nudimo je drugačiji, primjerice za prvi pregled imperativ je dentalna fotografija koja mora biti na visokoj rezoluciji. Zašto? Pa zato što vaše oko nešto vidi sekundu do dvije, ne možete odjednom memorirati toliko detalja, posebice kada imate slučaj u kojemu je riječ o totalnoj rehabilitaciji obje čeljusti. Dakle digitalni otisak je prvi korak. Potom se radi plan terapije u kojemu se radi dijagnostički vođeno. Ne ono što vi smatrate da bi trebalo otprilike raditi, nego ono što je potrebno raditi na najvišoj razini. Govorim o interdisciplinarnom radu, za dobrobit pacijenta. Naš je koncept fokusiran na pacijenta u cijelosti.

Okrećete li se pacijentima određene određene životne dobi?

Željko - Usluge našeg centra su namijenje pacijentima svih uzrasta i dobi....

Hoće li vaše usluge pokrivati osiguranje preko HZZO-a?

Anastazija - Imamo zapravo oblik podjeljenog rada, ja imam ugovor s HZZO-om i imam svoje pacijente, dok će Željkov dio ordinacije raditi usluge za koje pacijenti sami podmiruju troškove.

Dentalni centar otvarate na vrlo atraktivnoj lokaciji, na uglu Kapucinske i Šamačke ulice. Koliko vam je bitna lokacija?

Anastazija - Nije nam bilo presudno da to bude strogi centar grada, niti da mora biti ekskluzivna lokacija. Istina je da smo dulje vremena tražili prostor koji bi bio prilagođen našim potrebama, što kvadraturom, što oblikom, jer naš posao zahtjeva, prema pravilnicima, određene uvjete. Ova se lokacija dogodila sasvim slučajno. Renoviranje i opremanje je potrajalo duže od godinu dana, kako bi Centar, a govorimo o tri ordinacije na 250 četvornih metara, napravili fukcionanim i estetskim.

U Osječko-baranjskoj županiji jedna od razvojnih odrednica je i kontinentalni turizam. Kao jedna od segmenata ponude je i onaj medicinski. Je li i vi slično razmišljate?

Željko - Mi već od ranije dosta radimo s pacijentima izvan Hrvatske, ali ne radimo to na način da to bude po sistemu da ako je osoba ovdje tjedan dana, da se mi silimo u tih tjedna dana sve i odraditi. Toga nema - poanta je da se sve dobro isplanira, ako je naš pacijent primjerice iz Munchena, tada se mi dogovorimo o terminima kada je potrebno doći k nama. Ali i periodima kada mora doći na kontrole i preglede, koji su svedeni na minimum.

Anastazija - Poanta nam je raditi stvari najbolje što možemo, najbolje što je moguće i težiti biti najboljim u tom poslu. I to je jamstvo našim postojećim i budućim pacijentima.

Dario Kuštro
Možda ste propustili...

NATJEČAJ UPRAVNOG ODJELA ZA OBRAZOVANJE I MLADE OBŽ

Poslijediplomski studij uz potporu

Najčitanije iz rubrike