Autoglas
PREDSTAVLJENA POSLJEDNJA JURILICA NA BENZIN

Bugatti W16 Mistral je prvi model u eri Rimca
Objavljeno 23. kolovoza, 2022.
Premijera Bugattija Mistral bila je u Montereyu u Kaliforniji, a cijela serija od 99 automobila vrlo brzo je rasprodana

Intenzivan je bio kalifornijski vikend za Matu Rimca, osnivača Rimac Automobila i izvršnog direktora proizvođača automobila Bugatti Rimac. Na Tjednu automobila u mondenom Montereyu Rimac je prvo predstavio superluksuznu jurilicu Bugatti W16 Mistral, a onda, dan poslije počela je i američka kampanja prodaje Rimac Nevere.



- Dame i gospodo, ovo je Bugatti W16 Mistral (vjetar koji puše na jugu Francuske), prvi novi Bugatti osmišljen i razvijen u okviru tvrtke Bugatti Rimac. Proslava slavnog W16 - posljednjeg te vrste prije nego što prijeđemo na sljedeću generaciju, hibridne Bugattije. Izgradit će se 99 jedinica od pet milijuna eura svaka. Proteklih smo tjedana automobil pokazivali samo postojećim vlasnicima Bugattija i njima se automobil toliko svidio da je već potpuno rasprodan. Bugatti je stoga ponovno rasprodan (nema novog Bugattija koji se danas može naručiti) - sa svim proizvodnim mjestima za koje se govori do kraja 2025. godine. Čestitamo cijelom timu na ovom nevjerojatnom postignuću - napisao je Rimac na Facebooku.

Kupci anonimni


Novi W16 Mistral imat će u sebi Bugattijev W16 quad turbo motor s 1600 konjskih snaga, a bit će, kako kaže Rimac, posljednji "Bugatti bez elektrifikacije s W16 motorom". Prezentacija Mistrala pred vlasnicima Bugattija bila je pun pogodak, jer nije dugo trebalo da odluče da im i "francuski vjetar" dojuri u garažu. Predujmi su već uplaćeni, a i ostatak do pet milijuna eura neće im biti teško uplatiti. Imena budućih vlasnika Mistrala, naravno, ostala su anonimna.

Atraktivan roadster zadivljuje linijom vanjskog dizajna i detaljima te bi također trebao srušiti neke od prijašnjih rekorda u svojoj kategoriji. Mate Rimac je za medije izjavio da su se u tvrtki zbog ugradnje ovog pogona odlučili baš za roadster varijantu. Mistral je inspiriran ostavštinom poznate kompanije. Neke od dizajnerskih ideja i mehaničkih sustava modela Type 57 iz 1934. godine poslužile su kao vodilja u kreiranju ovog modernog sportskog automobila. Prvi modeli će do vlasnika doći 2024. godine.


Nevera u SAD-u


Tik uz štand Bugattija s Mistralom bila je i Rimac Nevera. Dvije proizvodne Nevere bile su izložene na zelenilu Quail Lodgea u Carmel Valleyu tijekom Monterey Car Weeka. Rimac je potvrdio da je stvorio mrežu od deset prodajnih partnera diljem zemlje kako bi zadovoljio potrebe kupaca, uključujući prodaju i servis. Nakon Monterey Car Weeka jedna od Nevera će na opsežnu turneju po Sjedinjenim Državama kako bi fanovi i potencijalni kupci mogli izbliza vidjeti potpuno električni hiperautomobil. Ta turneja će trajati do kraja ove godine iako konkretne lokacije još nisu objavljene. Druga Nevera će se vratiti u Europu zbog dodatnih aktivnosti, uključujući događaj Supercar Owners‘ Circle drive u Hrvatskoj.

Tijekom petogodišnjeg razvoja Nevere izrađeno je 18 prototipova, koji su bili podvrgnuti zahtjevnim testovima sudara, njih 45. Tijekom testiranja uništeno je 11 prototipova. Prva godina proizvodnje Nevere već je rasprodana, a Rimac u svom proizvodnom pogonu u Hrvatskoj godišnje može proizvesti oko 50 automobila.

Milan Bugarić
KVALITETA SVAGDJE
Unutrašnjost modela W16 Mistral preuzima vodstvo od Chirona, pomno izbrušena kako bi pružila iskustvo koje je i elegantno i luksuzno, ali i dovoljno funkcionalno kako bi osiguralo da su sve informacije lako vidljive do 420 km/h. Posvećenost kvaliteti materijala ostaje zaštitni znak Bugattijeva dizajna; napredne, lagane komponente od titana i aluminija. W16 Mistral ima 1600 KS, koristeći se istom pogonskom jedinicom koja je 2019. godine potaknula Chiron Super Sport 300+ na svjetsku rekordnu brzinu od 490,484 km/h.

5

milijuna eura stoji Bugatti Mistral, svi su prodani

99

Mistrala napustit će tvorničku vrpcu do 2025. godine

Mistral je dobio ime po vjetru koji puše na jugu Francuske