Zdravlje
ZA DOBAR SAN

Vježbajte u krevetu te bolje i brže zaspite
Objavljeno 8. kolovoza, 2022.
1. Kažiprstom i srednjim prstom masirajte sljepoočnice malim kružnim pokretima. Držite oči zatvorene.



2. Lagano kružnim pokretima kažiprstom masirajte područje oko nosnica prema obrazima.



3. Kažiprstom snažno masirajte nos po sredini, cijelom dužinom.



4. Stežite obje šake i zadržite ih stegnute što duže. Ponavljate stezanje i opuštanje sve dok ne osjetite umor.



5. Stegnite jednu šaku drugom, zadržite dah i brojite do 6. Zatim opustite. Ponovite s drugom šakom. Stežite i mišiće nogu, također dok ne izbrojite do 6. Potom opustite. Nakon toga istovremeno stežite šake i mišiće nogu pa opuštajte nakon što izbrojite do 6.



6. Lijevu nosnicu pritisnite kažiprstom pa udahnite kroz desnu, zatim izdahnite kroz lijevu tako da držite desnu zatvorenom. T.K.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

LJEKOVITO BILJE

Mažuran je učinkovit kod prehlada i nazeba, glavobolje

2

OMILJENI NAPITAK IMA POZITIVAN UČINAK NA ORGANIZAM

Ispijanje čaja smanjuje rizik od razvoja dijabetesa tipa 2

3

CJEPIVO SMANJUJE RIZIK OD TEŠKIH SIMPTOMA

Kada se treba cijepiti protiv gripe?