Autoglas
CITROËNOV NOVITET

Prije svega je atraktivniji, to je osvježeni C5 Aircross
Objavljeno 18. siječnja, 2022.
C5 Aircross temeljito je redizajniran, s upečatljivim novim prednjim dijelom

Popularni SUV Citroën C5 Aircross temeljito je redizajniran, s visokotehnološkim i upečatljivim novim prednjim dijelom, novim 3D svjetlosnim potpisom straga, unaprijeđenim mogućnostima personalizacije, boljim sjedalima Citroën Advanced Comfort i brojnijim ADAS tehnologijama za asistenciju vozaču.



Citroën je 2017. godine (konačno) umirovio model D segmenta C5 koji se nudio kao limuzina i karavan, a godinu dana poslije tu je oznaku zalijepio na SUV C segmenta. Od dolaska C5 Aircrossa obitelj C5 lagano je narasla; pridružio joj se neobični liftback s obilježjima crossovera C5 X. Sada je SUV-u došlo vrijeme za redovito osvježavanje koje se radi pri sredini životnog ciklusa većine automobila, a najveća promjena je sprijeda, gdje više nema podijeljenih prednjih svjetala s LED dnevnim elementima u gornjem dijelu.

Budući da sve više automobila ima velike prednje LED svjetlosne trake, Citroën je ovdje ugradio dvije. Umjesto da budu neprekinute čitavom širinom, prednja maska ​​ima dvije linije koje vode do novodizaniranog logotipa tvrtke. Dvostruki logo chevron obojen je u crni lak, s kromiranim obrubom. Dodatne izmjene sprijeda uključuju odbojnik redizaniran kako bi se stvorila iluzija šireg vozila uz pomoć većeg i nižeg usisnika zraka. Vertikalni otvori za ventilaciju na bočnim stranama zamjenjuju dosadašnje četvrtaste ukrasne elemente i imaju funkcionalnu ulogu, pojačavajući protok zraka za bolju aerodinamiku.

Vizualne promjene su manje vidljive straga, gdje su svjetla iste veličine kao i do sada, međutim nova dolaze s malo drukčijim kućištima radi bolje aerodinamike, kao i svježom LED grafikom iza crno zatamnjenog stakla. Promjene izvana zaokružuju novi 18-inčni kotači i sjajni crni poklopci bočnih retrovizora spojeni s mat crnim krovnim nosačima.

Popis izmjena proteže se i na unutrašnjost gdje je središnja konzola redizajnirana kako bi se smjestio samostojeći zaslon za infotainment. Motorizacija je ostala jednaka, a u novom modelu naglasak je stavljen na priključni hibrid koji u potpuno električnom načinu rada može prijeći 55 kilometara.

Mato Pavličević
 
// PREMIJERA //
NOVA ERGONOMIJA JE POBOLJŠANA
Ergonomija je poboljšana i izravnim pristupom funkcijama kontrole klime koje su, srećom, još uvijek odvojene, pa ne treba “čačkati” po ekranu, a “zdepasta” ručica mjenjača zamijenjena je malim prekidačem. C5 Aircross ima novi birač načina vožnje za izbor između hibridnog, električnog i sportskog, zajedno s drugim USB priključkom i pretincem za pohranu.

Možda ste propustili...