Objavljeno 18. siječnja, 2022.
C5 Aircross temeljito je redizajniran, s upečatljivim novim prednjim dijelom
Popularni SUV Citroën C5 Aircross temeljito je redizajniran, s visokotehnološkim i upečatljivim novim prednjim dijelom, novim 3D svjetlosnim potpisom straga, unaprijeđenim mogućnostima personalizacije, boljim sjedalima Citroën Advanced Comfort i brojnijim ADAS tehnologijama za asistenciju vozaču.
Citroën je 2017. godine (konačno) umirovio model D segmenta C5 koji se nudio kao limuzina i karavan, a godinu dana poslije tu je oznaku zalijepio na SUV C segmenta. Od dolaska C5 Aircrossa obitelj C5 lagano je narasla; pridružio joj se neobični liftback s obilježjima crossovera C5 X. Sada je SUV-u došlo vrijeme za redovito osvježavanje koje se radi pri sredini životnog ciklusa većine automobila, a najveća promjena je sprijeda, gdje više nema podijeljenih prednjih svjetala s LED dnevnim elementima u gornjem dijelu.
Budući da sve više automobila ima velike prednje LED svjetlosne trake, Citroën je ovdje ugradio dvije. Umjesto da budu neprekinute čitavom širinom, prednja maska ima dvije linije koje vode do novodizaniranog logotipa tvrtke. Dvostruki logo chevron obojen je u crni lak, s kromiranim obrubom. Dodatne izmjene sprijeda uključuju odbojnik redizaniran kako bi se stvorila iluzija šireg vozila uz pomoć većeg i nižeg usisnika zraka. Vertikalni otvori za ventilaciju na bočnim stranama zamjenjuju dosadašnje četvrtaste ukrasne elemente i imaju funkcionalnu ulogu, pojačavajući protok zraka za bolju aerodinamiku.
Vizualne promjene su manje vidljive straga, gdje su svjetla iste veličine kao i do sada, međutim nova dolaze s malo drukčijim kućištima radi bolje aerodinamike, kao i svježom LED grafikom iza crno zatamnjenog stakla. Promjene izvana zaokružuju novi 18-inčni kotači i sjajni crni poklopci bočnih retrovizora spojeni s mat crnim krovnim nosačima.
Popis izmjena proteže se i na unutrašnjost gdje je središnja konzola redizajnirana kako bi se smjestio samostojeći zaslon za infotainment. Motorizacija je ostala jednaka, a u novom modelu naglasak je stavljen na priključni hibrid koji u potpuno električnom načinu rada može prijeći 55 kilometara.
Mato Pavličević
NOVA ERGONOMIJA JE POBOLJŠANA
Ergonomija je poboljšana i izravnim pristupom funkcijama kontrole klime koje su, srećom, još uvijek odvojene, pa ne treba “čačkati” po ekranu, a “zdepasta” ručica mjenjača zamijenjena je malim prekidačem. C5 Aircross ima novi birač načina vožnje za izbor između hibridnog, električnog i sportskog, zajedno s drugim USB priključkom i pretincem za pohranu.